تفاوت های مبل راحتی و مبل سلطنتی

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، معمولا برای خرید مبل با سبک و طرح های مختلفی روبه رو می شویم که انتخاب را تا حدودی سخت خواهد نمود. برای خرید مبل باید با توجه به احتیاجتان و نوع سبک دکوراسیونتان مبلمان را بخرید. اگر قبل از خرید نوع سبک و احتیاج خود را از این محصول معین کنید قطعا انتخاب آسوده تری خواهید داشت. انتخاب بین مبلمان سلطنتی و راحتی کمی سخت است زیرا هر کدام از این سبک ها خصوصیات خود را دارد. امروزه با توجه به تنوع مدل های مختلف مبلمان در بازار ، قطعا انتخاب کمی سخت خواهد شد زیرا تنوع بالا در این زمینه موجب حساسیت بالا در انتخاب خواهد شد. ما با همراه باشید تا در ادامه مقاله به آنالیز بیشتر این موضوع مهم بپردازیم.

تفاوت های مبل راحتی و مبل سلطنتی

مقایسه طراحی ظاهری مبل سلطنتی و راحتی

یکی از فاکتور های مهم هنگام خرید مبلمان، طراحی و ظاهر مبل است که در انتخاب کردن بسیار تاثیر گذار است. مبل های سلطنتی همان طور که از نامش پیداست بیشتر برای دکوراسیون های تجملاتی و کلاسیک چیدمان می گردد و ظاهری پر زرق و برق دارد.

از جمله ویژگی شاخص این سبک می توان به منبت و کنده کاری های آن اشاره نمود که در فضای منزل بسیار زیبا و باشکوه به نظر می رسد. مبل های راحتی برترین انتخاب برای استفاده های روزمره و طولانی مدت می باشد به همین علت امروزه فروش این سبک از مبلمان نسبت به دیگر سبک ها بیشتر است . ظاهر مبل راحتی بیشتر از پارچه است و نمای آن دارای چوب و یا پایه فلز می باشد . طرح و مدل های هر دوسبک بسیار متنوع می باشد و بنا بر سلیقه و نیازتان می توانید انتخاب خود را انجام دهید.

خرید مبل سلطنتی

برای خرید مبل سلطنتی با انبوهی از مدل های مختلف روبه رو خواهید شد که انتخاب را تا حدودی سخت خواهد نمود. مبل سلطنتی و یا همان مبل استیل بیشتر برای دکوراسیون های کلاسیک و تجملاتی استفاده می گردد. برای پذیرایی از مهمانان خود و داشتن یک دکوراسیون بسیار ایده آل مبل سلطنتی برترین انتخاب خواهد بود. فضاهای بزرگ برترین انتخاب برای چیدمان این سبک از مبلمان محسوب می گردد زیرا به علت طراحی و منبت کاری این محصول هر چه محل چیدمان آن بزرگ تر باشد فضای به وجود آمده شکیل تر خواهد بود. افرادی که در پی دکوراسیونی سلطنتی و باشکوه هستند می توانند با خرید مبل سلطنتی و استفاده از دیگر وسایل سلطنتی دکوراسیون خود را تجملاتی و زیبا جلوه دهند.

خرید مبل راحتی

یکی دیگر از گزینه های خرید از سبک های مبلی که امروزه با توجه به هزینه ها و شرایط مالی از آن استقبال بیشتری می گردد مبل های راحتی هستند.

مبل راحتی همان طور که از نام آن معین است دارای نشیمن خوب و استانداردی می باشد. استفاده روزمره و طولانی از این محصول خسته نماینده نیست . امروزه مبلمان راحتی در طرح و مدل های گوناگون از جمله چستر، ال، تخت خواب شو و … فراوری می گردد که با توجه به سلیقه و نوع سبک دکوراسیونتان می توانید برترین را انتخاب نماید. مبل راحتی در فضای منزل کمترین جای ممکن را در برمیگیرد.

نمای ظاهری این محصول بیشتر پارچه است و برای منازل اسپرت و مدرن برترین انتخاب محسوب می گردد.

بیشتر برای دورهمی های خانوادگی و استفاده طولانی مدت از مبل های راحتی استقبال می گردد.

مقایسه متریال مصرفی در ساخت مبل راحتی و سلطنتی

برای ساخت مبل های سلطنتی بیشتر از چوب استفاده می نمایند زیرا بدنه و نمای ظاهری آن بیشتر چوب دیده می گردد برترین چوب مصرفی نیز برای ساخت کلاف این محصول راش و گردو است . پارچه های طرح دار در ظاهر این محصول بسیار مصرف دارند و در مدل های متنوع نیز موجود هستند . مقاومت و طول عمر مبل های سلطنتی نسبت به مبلمان راحتی بیشتر است زیرا متریال مصرفی در ساخت این محصول بیشتر از چوب است. برای ساخت مبل راحتی معمولا از چوب های روس ، راش ، سفید استفاده می گردد و از لحاظ کارایی و کیفیت برترین نوع متریال

محسوب می گردد . در سبک مبل های راحتی بیشتر از پارچه استفاده می گردد و نشیمن فوق العاده مطلوبی دارد.

پارچه های مخمل ، چرم پارچه ، چرم از جمله مواردی هستند که می توان برای مبل راحتی انتخاب و خریداری کرد برای قیمت حتما بایستی به نوع متریال مصرفی در ساخت محصول مورد نظر خود دقت لازم را داشته باشید زیرا همیشه کیفیت هر چه مرغوب تر باشد طول عمر و کارایی محصول بهتر خواهد بود . برای خرید مبل سلطنتی و یا راحتی پیشنهاد می گردد به مبل ملایر شهر جهانی مبل و منبت مراجعه کنید زیرا با وجود کارخانه و فراوریی های بیشمار در صنعت مبلمان در این شهر می توانید برترین انتخاب را داشته باشید.

منبع: فوت و فن

به "تفاوت های مبل راحتی و مبل سلطنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت های مبل راحتی و مبل سلطنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید