سبک زندگی

6 روش خلاقانه و خاص برای تزئین آکواریوم

اگر به دکوراسیون خانه های شیک و مدرن نگاه کنید، همیشه متوجه حضور آکواریوم با طراحی خاص و تزیینات منحصر به فرد می شوید. برای پیاده سازی تمامی تکنیک های تزیین و حتی تعمیر آکواریوم باید از چسب قدرتمند و مخصوصی به نام چسب آکواریوم استفاده گردد که حتما باید...

10 مهر 1402

همه چیز درباره رژیم غذایی یولی

رژیم غذایی یولی چیست؟ Yoli Better Body System (BBS)، یک شرکت بازاریابی چند سطحی (MLM) که تحت عنوان رژیم غذایی Yoli نیز شناخته می گردد، مجموعه ای از محصولات مکمل طراحی شده است که به شما یاری کند تا برای سلامتی مطلوب کوشش کنید. محصولات برای یاری به کاهش وزن عمل می نمایند....

1 مهر 1402

5 روش ساده برای تزئین پایدارتر خانه؛ همه چیز با طرز فکر شما شروع می گردد

اطلاعات زیادی در خصوص روش هایی وجود دارد که می توان در عرصه معماری و طراحی برای ایجاد آینده ای پایدارتر مورد استفاده قرار داد. تماشا همه چیز دلگرم کننده و شگفت انگیز است، اما وقتی صحبت از نحوه زندگی روزمره ما در خانه می گردد پیچیده تر می گردد، زیرا ممکن...

1 شهریور 1402

ردپای نهنگ 41 میلیون ساله در مصر!، عکس

دیجیاتو نوشت: این نهنگ با طول تقریبی 2.5 متر و جرم تقریباً 187 کیلوگرمی خود، کوچک ترین گونه ای است که از قدیمی ترین نهنگ های شناخته شده دنیا کشف شده.

23 مرداد 1402

با این 5 سوال شخصیت فرد مقابلتان را بشناسید

آیا دوست ندارید؛ شناخت مختصری از طرف مقابلتان پیدا کنید؟ البته که شناخت دقیق و همه جانبه یک فرد به سادگی میسر می گردد، اما راه هایی وجود دارد که به یاری آن ها می توانید درک بهتری از اطرافیان داشته باشید.

17 مرداد 1402

12 تغییر ساده در سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری ها

مهمترین توصیه پزشکان به منظور کاهش خطرات ناشی از عوامل تهدید کننده سلامت انسان، تغییر سبک زندگی است، چراکه با تغییر سبک زندگی می توان به راحتی از بیماری ها و عوارض ناشی از آن پیشگیری کرد.

16 مرداد 1402

معجون با آب هویج ؛ فواید خوردن ترکیب آب هویج و زنجبیل

آب هویج به تنهایی آبمیوه ای سرشار از خاصیت است اما با افزودن زنجبیل یا زردچوبه به معجونی شفابخش تبدیل می گردد.

4 مرداد 1402

اگر مرتب چشمتان گل مژه می زند، بخوانید

یک جراح و متخصص چشم، گفت: گل مژه برآمدگی کوچک، قرمز و دردناکی است که شبیه جوش بوده و در لبه خارجی یا داخلی پلک به وجود می آید و در اثر عفونت باکتریایی غدد چربی پلک ایجاد می گردد.

1 مرداد 1402

برترین سبک دکوراسیون اتاق خواب و مطالعه

انتخاب سبک دکوراسیون اتاق خواب و مطالعه تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت خواب و استراحت و بازدهی در زمان مطالعه و کار دارد. در اغلب منازل اتاق خواب و اتاق مطالعه با هم تلفیق میشود و باید نظم، افزایش تمرکز را در کنار آرامش پیاده سازی کرد. برای اجرای این محیط...

18 تیر 1402

ایرانی ها بیشتر چه گل هایی را هدیه می دهند؟ ؛ 6 شرط لازم برای خرید گل ، روزی که رکورد خرید گل را در کشور می زند

در سال های گذشته استقبال از گل و گیاه حتی در خانه های آپارتمانی نسبت به گذشته بین مردم بیشتر شده است. باتوجه به اینکه ایران سرزمینی خوش آب و هوا و چهار فصل است تنوع گل و گیاه نیز بسیار است. با این حال یکسری از گل ها بین ایرانیان هواداران بیشتری دارند.

12 تیر 1402

با این روش لکه های سرخ روی پوست تان را رفع کنید

افرادی که پوست شان همواره سفید، مهتابی یا رنگ پریده است دلشان می خواهد خونی زیر جلدشان برود و کمی لپ هایشان گل بیندازد اما برای برخی دیگر قضیه کاملا فرق می نماید.

30 خرداد 1402

با این روتختی اتاق خواب خود را به کاخ سلطنتی تبدیل کنید

دوس دارید اتاق خواب شما تنها با یک تغییر شبیه اتاق خواب پادشاهان دیده گردد؟ این مطلب را از دست ندهید.

23 خرداد 1402

با آب نمک زیبا شوید

نمک می تواند معجزه کند. چه در حال غواصی در اقیانوس باشید و چه از معجون آن در خانه استفاده کنید، آب نمک می تواند برای پوست شما مفید باشد.

22 خرداد 1402

لوسیون مو چیست؛ آیا استفاده از آن تأثیری در بهبود شرایط مو دارد؟

لوسیون مو یک محصول حالت دهنده مو است که به طور کلی روی موی سر مالیده می گردد و روی آن باقی می ماند. هدف استفاده از لوسیون مو معمولاً مرطوب کردن مو است اما این محصولات بسته به نوع کاربردی که دارند می توانند برای درمان خشکی پوست سر، اگزما، درماتیت و سایر...

3 خرداد 1402

رنگ سیاه نشانه چیست؟ قدرت یا افسردگی

سیاه در بعضی موارد نمایانگر قدرت، جدیت و تأثیرگذاری است. به عنوان مثال، افرادی که برای پوشش بدن خود از رنگ سیاه استفاده می نمایند، به طور کلی با شخصیت هایی مستقل، جدی و تأثیرگذار در نظر گرفته می شوند.

18 اردیبهشت 1402

کمبود این ویتامین ها باعث سردردهای مزمن می گردد

اگر جزو افرادی هستید که به سردردهای مزمن مبتلا هستید، بهتر است بدانید کمبود بعضی ویتامین ها باعث سردرد می گردد و می توانید با مصرف ویتامین سردردتان را کاهش دهید.

5 اردیبهشت 1402

ورود پیکان و پراید به کیش ممنوع!

رئیس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش از ممانت ورود خودرو های مستعمل به ویژه پراید و پیکان در تعطیلات نوروز به جزیره کیش خبرداده است و نبود بلیت پروازی به کیش را ناشی از گارانتی هتل ها و حضور افراد سودجو می داند.

25 اسفند 1401

خانۀ مدرنی که مثل مار زیر صخره پنهان شده!

مکانی که خانۀ چوژی در آن ساخته شده، حالتی صخره ای و نسبتا پر شیب دارد و به همین دلیل قبلا هیچ کس آن جا را مناسب ساخت خانه نمی دانست. اما استودیوی سازنده نگاه متفاوتی داشت و می خواست اقامتگاهی بسازد که با چالش های این مکان ناهموار مطابقت داشته باشد. آن ها...

21 اسفند 1401

تفاوت های مبل راحتی و مبل سلطنتی

معمولا برای خرید مبل با سبک و طرح های مختلفی روبه رو می شویم که انتخاب را تا حدودی سخت خواهد نمود. برای خرید مبل باید با توجه به احتیاجتان و نوع سبک دکوراسیونتان مبلمان را بخرید. اگر قبل از خرید نوع سبک و احتیاج خود را از این محصول معین کنید قطعا انتخاب...

13 اسفند 1401

مشخصات فنی پژوپارس XUP، مدل نو به صرفه است یا همان قدیمی؟

پلتفرم پژوپارس و موتور XU7 سال هاست که روی خط تولید ایران خودرو قرار گرفته است. حال این شرکت تصمیم گرفته نسخه آپگرید شده این موتور را با نام XUP عرضه کند.

25 بهمن 1401
تعداد: (77)