تکواندو

ناهید کیانی قید تیم ملی را زد؟

حذف ناهید کیانی در مسابقات تکواندو قهرمانی دنیا در مکزیک و عدم اعزام این ملی پوش کشورمان به مسابقات فینال گرندپری در ریاض عربستان از سوی فدراسیون تکواندو با حرف و حدیث و روایت های بسیاری در این مدت همراه بوده است.

10 دی 1401

درخشش تکواندوکاران جنوب شهر در مسابقات آسیایی

تکواندوکاران خوش آتیه جنوب غرب در چهارمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا-هوشی مین 2نشان زرین طلا کسب کردند.

19 شهریور 1401

کوشش تکواندوکاران ناشنوا برای کسب قهرمانی در المپیک

رییس انجمن تکواندوی ناشنوایان از اعزام 10 ورزشکار دختر و پسر به المپیک برزیل اطلاع داد و گفت: کوشش بر این است که از عنوان قهرمانی خود در المپیک دفاع کنیم.

6 تیر 1401

دختران تکواندوکار ایران 6 مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هشتمین دوره تورنمنت بین المللی ترکیه 2021 - G1 در رده سنی بزرگسالان با حضور 535 تکواندوکار از روز چهارشنبه - 20 اسفندماه در استانبول آغاز و امروز (جمعه - 22 اسفندماه) به پایان می رسد.

8 فروردین 1400

هادی ساعی: کی روش یک دلال عظیم بود

مدیر تیم های ملی تکواندو گفت: کی روش واقعاً یک دلال عظیم بود که مثل یک رئیس جمهور در ایران 8 سال سرمربی بود و فقط دلار گرفت و رفت؛ هیچ کاری برای فوتبال ایران نکرد.

29 مرداد 1399

ساعی: کوشش می کنم از کمیته ملی المپیک برای آقایی یاری بگیرم، تعویق المپیک اتفاق خوبی برای تکواندو مردان نبود

مدیرفنی تیم ملی تکواندو با اشاره به شرایط دختر تکواندوکار آسیب دیده گفت: در حال کوشش هستم در صورت امکان از کمیته ملی المپیک برای مهسا آقایی یاری بگیرم.

17 خرداد 1399

اردوی تیم های ملی تکواندو تا انتها فروردین ماه تعطیل است

با اعلام رئیس سازمان تیم های ملی، اردوی ملی پوشان مرد، زن و پاراتکواندو تا خاتمه فروردین ماه تعطیل خواهد بود.

30 اردیبهشت 1399