آخرین اخبار از شرایط پیروز؛ تکذیب ترخیص از بیمارستان

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست ضمن تکذیب خبر مرخص شدن پیروز از بیمارستان گفت: پیروز هنوز به شرایط پایداری نرسیده و باید آمادگی هر مسئله ای را داشته باشیم.

آخرین اخبار از شرایط پیروز؛ تکذیب ترخیص از بیمارستان

غلامرضا ابدالی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تکذیب خبر مرخص شدن پیروز - توله یوز ایرانی متولد شده در اسارت - به دلیل نارسایی کلیوی اظهار کرد: پیروز هنوز در بیمارستان است و شرایطش تا به امروز به ثبات نرسیده است به طوری که هنوز نمی توانیم بگوییم خطر برطرف شده است.

وی درباره بیماری پیروز گفت: پیروز دچار نارسایی کلیوی است. نارسایی کلیوی از ابتدا هم همراه او بوده است چراکه در شرایط نرمال به جهان نیامد، سزارین شد و شیر مادر را هم تغذیه نکرده است. بدین جهت بسیاری از پارامترهایی که یک توله سالم باید داشته باشد را نداشته است. اکنون هم به دلیل این بیماری دچار ضعف شده است. در برخی موارد این ضعف شدت پیدا می نماید و طبیعتا با این شرایط وقتی کلیه کار نکند برخی پارامترها مانند عوره و کراتین او بالا رفته و خون تصفیه نمی گردد.

ابدالی تاکید نمود: سازمان حفاظت محیط زیست از هیچ کوششی برای پیروز فروگذار نکرده است. همه در کوشش هستیم تا کلیه پیروز به حالت نرمال بازگردد.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست درباره احتمال بهبود پیروز شرح داد: پیروز هنوز شرایط پایداری ندارد و نمی توان نظر قطعی داد. هر موجود زنده ای تا وقتی زنده است باید برای بقای آن کوشش کرد ما برای بهبود پیروز هم کوشش می کنیم.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا که آیا محتمل است برای پیروز اتفاق ناگواری رخ دهد گفت: هیچ چیزی غیر محمتل نیست. ما امید به بهبود پیروز داریم اما باید آماده هر مشکل و مسئله ای باشیم.

ابدالی در انتها درباره اخبار منتشر شده درباره شرایط پیروز توضیح داد: خواهشمندیم مردم به شایعات توجه ننمایند. اخبار واقعی را از مراجع اصلی، رسانه های معتبر دنبال نمایند. اکنون بازار شایعه داغ شده و این کار را برای ما هم سخت می نماید چراکه باید وقت بسیاری را برای تایید یا تکذیب اخبار بگذاریم. ما با جدیت در حال مداوای پیروز هستیم و امیدواریم این مرحله را هم به خوبی سپری کنیم.

منبع: فرارو

به "آخرین اخبار از شرایط پیروز؛ تکذیب ترخیص از بیمارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از شرایط پیروز؛ تکذیب ترخیص از بیمارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید