ارزیابی عملکرد 14 ماه فعالیت شورای شهر اصفهان

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دوره ششم شورای شهر اصفهان چهاردهمین ماه از عمر خود را سپری کرده است، گفت: در این جهت باید پیشرفت این مدت خود را ارزیابی و پیامدسنجی کرد.

ارزیابی عملکرد 14 ماه فعالیت شورای شهر اصفهان

مصطفی نباتی نژاد، با بیان اینکه دوره ششم شورا چهاردهمین ماه از عمر خود را سپری کرده است، گفت: در این جهت باید پیشرفت این مدت خود را ارزیابی کرده و گام هایی که برداشته شده و یا قصد برداشتن آن ها مطرح است، پیامدسنجی شود.

او اضافه کرد: فرصت برای طراحی و شروع اقدامات تحول آفرین بلندمدت و میان مدت به خاتمه می رسد و باید اگر همکاران و مدیران ایده و آرمان شروع نشده ای دارند به فکر اجرایی شدن و عملیاتی شدن آن باشند.

نباتی نژاد با بیان اینکه تنوع، تزاید و پیچیدگی روزافزون ابرچالش های زیست محیطی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و وجود فرهنگ سازمانی، ساختار و فرایند های معیوب و غیر بهره ور بر جای مانده از گذشته، تحقق رویا های هر گروهی را با، اما و اگر های زیادی روبرو می کند، بیان نمود: لازمه فایق آمدن بر این موانع، التزام بر تصمیم گیری های راهبردی و اجرای مجاهدانه و نظارت هوشمندانه بر آن تصمیمات است و در این جهت اتخاذ و اجرای تصمیمات مهم، تفاهم در مسأله شناسی و هم افق شدن متولیان امر از موارد ضروری است.

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با وجود فعالیت کم نظیر اکثریت همکاران شورا و شهرداری، جاده و جهت کار هنوز هموار نیست، گفت: اما با وجود مورد مذکور، شورای ششم در راه قرار گرفته است و در هر قدمی که در این جهت برداشته می شود، دیداری با مقصد مطرح است.

او ادامه داد: باید همکاران و مدیران بلندنظر و ژرف اندیش در حوزه طراحی و پیاده سازی سازوکار جذب مشارکت های ملی و بین المللی در حوزه های فنی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به منظور حفظ و توسعه جایگاه اصفهان در موقعیت های ملی، منطقه ای و جهانی دعوت شوند.

نباتی نژاد اعلام نمود: این موضوع با شعار دادن و انجام اقدامات ویترینی به نتیجه نخواهد رسید و به همین علت از حوزه پژوهش، ارتباطات و امور بین الملل، فرهنگی و سرمایه گذاری شهرداری درخواست می شود که توسعه دیپلماسی شهری در حوزه های تخصصی خود و نیز استقرار سازوکار های شفاف در امر انتشار فراخوان های جذب منابع و تولید آثار را پیگیری و گزارش کنند.

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: برگزاری همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری، انعقاد تفاهم نامه با سازمان های معتبر بین المللی منتشرکننده فراخوان ها و همچنین طراحی هوشمندانه مجموعه رویداد های مربوط به جایزه بزرگ اصفهان بهانه های خوبی برای پیگیری این مهم خواهد بود.

منبع:فارس

وبلاگ اخبار جدید اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارزیابی عملکرد 14 ماه فعالیت شورای شهر اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی عملکرد 14 ماه فعالیت شورای شهر اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید