ارسال بیش از 300 عنوان کتاب به بیست و نهمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی

به گزارش وبلاگ اخبار جدید ، به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، تا به امروز بیش از 300 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و آخرین مهلت ارسال آثار 28 اسفندماه 1400 است.

ارسال بیش از 300 عنوان کتاب به بیست و نهمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی

براساس این فراخوان دانشجویان تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشگاهی و طلاب سطوح 2و 3 می توانند آثار خود را به تعداد نامحدود و براساس شرایط ذیل در شش گروه اصلی شامل فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پزشکی و دامپزشکی، هنر و معماری و دو بخش ویژه و بین الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

بخش ویژه این جشنواره به موضوعات اقتصاد مقاومتی و فراوری ملی، تاریخ شفاهی، ادبیات فولکلور و علوم انسانی اسلامی اختصاص دارد.

بخش بین الملل جشنواره به دانشجویان خارجی که در موضوع ایران کتاب نوشته اند، اختصاص یافته است. موضوع ایران زیرموضوعاتی مانند ایران شناسی، اندیشمندان ایرانی، معماری و هنر ایرانی را در برمی گیرد.

علاقه مندان باید پس از ثبت نام به وسیله سامانه اینترنتی به نشانی www.isba.ir، دو نسخه از اصل اثر را به همراه فرم ثبت نام اینترنتی به آدرس پستی دبیرخانه جشنواره در تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک72، صندوق پستی: 1163-13145 سازمان انتشارات جهاددانشگاهی ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66952727 تماس حاصل نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ارسال بیش از 300 عنوان کتاب به بیست و نهمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال بیش از 300 عنوان کتاب به بیست و نهمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید