استفاده از کیبورد به عنوان ویدئو پرژکتور با کیبو جت (KiboJet)

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، استفاده از کیبورد به جای موس، پیانو و این بار استفاده از کیبورد به جای ویدئو پرژکتور، نوآوری است که تحت عنوان کیبورد Kibojet ارائه شده است.

استفاده از کیبورد به عنوان ویدئو پرژکتور با کیبو جت (KiboJet)

شرکت تایوانی Sho U در آخریننوآوری خود تحت عنوان KiBoJet، کیبوردی تولید کرده کهاز یک وئدیو پروژکتور بسیار کوچک درونی بهره مند می باشد .

پیش از این، کیبوردهای هوشمندی در بازار موجود بودند که از اندروید استفادهمی کردند و به پردازنده و سخت افزارهای گوناگونی تجهیز بودند. ولی KiBoJetفقط یک ویدئو پروژکتور را به همراه پخش کننده نرم افزاری آن بهکاربر ارائه می دهد .

البته این به مفهوم محدود بودن کاربردهای این کیبورد نمی باشد، چرا کهمی شود از درگاه HDMI آن برایاتصال مینی کامپیوترهایی مثل Intel Compute Stick بهرهگرفت و تمام امکانات ویندوز 10 را هم دارا بود .

پروژکتور کوچک این کیبورد می تواند تصاویر با عرض 21 تا 33 اینچ را بارزولوشن Full HD وروشنایی 150 لومن را ایجاد کند. سطح روشنایی ایجاد شده سبب می شود تا تصاویر دراکثر اوقات در محیط های داخلی قابل مشاهده گردند. محدودیت عرض تصاویر قابل پخش هماز خصوصیاتی می باشد که هنوز در حال توسعه است و حدس زده می شود که در آیندهافزایش داشته باشد .

هرچند این کیبورد در تست های عملی، قابل قبول بوده ولی باید توجهداشته باشیم که محصول نام برده در واقع یک نمونه اولیه می باشد که به وسیله سازندهبه سرعت برای رونمایی در نمایشگاه ها آماده شده است. در نتیجه جای امیدواری است کهنمونه نهایی دارای کیفیتی به مراتب بالاتر باشد .

از دیگر ویژگی های سخت افزاری این محصول می توان به بلوتوث، وای فای و همچنین اسپیکرهایی با توان خروجی 3 وات اشاره کرد. ولی مهمترینخصوصیت آن تحمل ضربات سنگین می باشد، به این معنی که تفاوتی ندارد که کاربر با چهفشاری به تایپ حروف می پردازد. به هر حال تصویر تابانده شده به واسطه پروژکتورلرزش ندارد .

کیبورد KiboJet مازاد برویژگی استفاده به صورت مستقل و یا به عنوان یک کامپیوتر کامل (به صورت اتصال مینیکامپیوترها می باشد)، می تواند با بهره گیری از دانگل های Miracast به شکل وئدیو پروژکتوری برای تاباندن تصویر نمایشگر تلفن های هوشمندهم مورد بهره وری قرار گیرد، در نتیجه چنین دستگاهی با وجود درگاه های گوناگون وویژگی های خود برای کاربران بیشماری سودمند می باشد و قادر است گستره وسیعی ازنیاز ها را شامل شود .

منبع: سایت Be6

منبع: setare.com

به "استفاده از کیبورد به عنوان ویدئو پرژکتور با کیبو جت (KiboJet)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از کیبورد به عنوان ویدئو پرژکتور با کیبو جت (KiboJet)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید