الزام شهرداری به ارائه لایحه مشارکت در مجمع شهرداران آسیایی

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، تهران (پانا) - طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از مجمع شهرداران آسیایی با 16 رای موافق به تصویب اعضا رسید.

الزام شهرداری به ارائه لایحه مشارکت در مجمع شهرداران آسیایی

در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورا، طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی مورد آنالیز اعضا نهاده شد و نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در این خصوص گفت: یک فوریت این طرح در دوره پنجم تصویب شد و حال مورد آنالیز نهاده شده است و بر اساس این آنالیز، طرح مورد تایید کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی و نظارت و حقوقی واقع شده و به صحن شورا ارائه شده است.

مهدی اقراریان نیز در موافقت گفت: در اینجا بحث الزام شهرداری مطرح است و شهرداری تهران از مجمع شهرداران آسیای حمایت اقتصادی می نماید، از همین روی این الزام باید صورت بگیرد و شهرداری تهران نیز باید لایحه ای را ارائه کند تا بگوید که قصد انجام چه اقداماتی را دارد تا در این زمینه شفاف سازی گردد.

مهدی پیرهادی نیز طی پرسشی گفت: منظور از حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی چیست؟ و اینکه مقدار هزینه آن چه مقدار است؟ این موارد باید تعیین گردد و نباید بار اقتصادی زیادی بر شهرداری تحمیل کند.

طرح با 16 رای موافق به تصویب اعضا رسید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "الزام شهرداری به ارائه لایحه مشارکت در مجمع شهرداران آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام شهرداری به ارائه لایحه مشارکت در مجمع شهرداران آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید