امتحانات دانشگاه صنعتی کرمانشاه از 7 تیر شروع می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، شورای آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در اطلاعیه ای اعلام نمود که تا دو هفته به مدت دوره آموزشی نیمسال 982 افزوده شد و تاریخ خاتمه کلاس ها 21 خرداد و تاریخ آغاز امتحانات 7 تیر مشخص شده است.

امتحانات دانشگاه صنعتی کرمانشاه از 7 تیر شروع می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ اخبار جدید، شورای آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در اطلاعیه ای در مورد نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم این دانشگاه بیان کرد: طبق تصمیمات این شورا، مقرر شد تا دو هفته به مدت دوره آموزشی نیمسال 982 افزوده گردد و تاریخ انتها کلاس ها 21 خرداد و تاریخ آغاز امتحانات 7 تیر باشد و آخرین فرصت تشکیل کلاس های جبرانی و تکمیل محتوای آموزشی توسط اساتید در سامانه آموزش کجازی 29 خرداد مشخص شد.

طبق این اطلاعیه، تشکیل کلاس های درسی در این دو هفته الزامی نیست و در این مدت اساتید می توانند کلاس های حل تمرین یا تداوم ارزشیابی مستمر داشته باشند و همزمان دانشجویانی که به دلایلی نتوانسته اند در بعضی کلاس ها شرکت نمایند، فرصت کافی برای برنامه ریزی مناسب جهت دسترسی به منابع و فایل های ارائه شده دروس را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

  • امتحانات انتهای دانشگاه کردستان از 7 تیر به صورت غیرحضوری برگزار می گردد

    امتحانات دانشگاه اراک از 14 تیر تا 2 مرداد برگزار می گردد

همچنین مقرر شد هر یک از گروه های آموزشی، دروسی را که تعداد جلسات آفلاین و آنلاین تشکیل نشده آن ها از حد معینی بیشتر بوده و امکان پوشش سرفصل در بازه زمانی به جامانده از ترم وجود ندارد را حداکثر تا 17 خرداد به صورت ناتمام اعلام نموده و برنامه ریزی مناسب جهت تکمیل جلسات به جامانده این دروس انجام شده و اطلاع رسانی لازم به دانشجویان نیز انجام گردد.

علاوه بر این، مقرر شد تمامی امتحانات همه مقاطع تحصیلی نیمسال 982 به صورت غیرحضوری، با دو هفته تاخیر از 7 تیر و مطابق برنامه زمانبندی آموزش دانشگاه برگزار گردد. اساتید مرجع نهایی ارزشیابی بوده و می توانند برای ارزشیابی دانشجویان از روش های ارائه تمرین، پروژه درسی، مشخص تکالیف درسی، برگزاری آزمون های شفاهی مجازی و یا سایر روش های خلاقانه در اختیار استاد و امتحان انتهای غیرحضوری استفاده نمایند.

همچنین مقرر شد که با توجه به شرایط ویژه این ایام، اساتید ضمن تعامل لازم و کافی با دانشجویان، نسبت به اطلاع رسانی شیوه ارزشیابی خود و نحوه دسترسی دانشجویان به فایل های تدریس شده اهتمام لازم را به عمل آورند. از سویی مقرر شد به منظور پیشگیری از وقوع اشکالات فنی در زمان برگزاری آزمون های انتهای، هر یک از اساتید در زمان برگزاری آزمون انتهای در محل دانشگاه حضور پیدا نموده و آموزش دانشگاه نیز امکانات لازم جهت حضور و برگزاری آزمون ها را فراهم کند.

علاوه بر این مقرر شده، آن دسته از دروس عملی که امکان ارائه آن ها به صورت غیرحضوری وجود نداشته است در اولین فرصت پس از برطرف مسائل موجود به صورت حضوری ارائه شوند و نمره آن ها در نیمسال چاری ثبت شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امتحانات دانشگاه صنعتی کرمانشاه از 7 تیر شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات دانشگاه صنعتی کرمانشاه از 7 تیر شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید