مسمومیت دانش آموزان به سنندج هم رسید، اعزام 13 نفر به بیمارستان

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، پس از این جریان، مدیر و دبیران در پی منشأ این بوی خاص که به گفته مدیر دبیرستان مثل بوی آتش زدن لاستیک و آشغال بوده، می گردند اما هیچ منشأ مشخصی از آن در محوطه مدرسه پیدا نمی گردد و گویا خارج از محوطه دبیرستان بوده است.

مسمومیت دانش آموزان به سنندج هم رسید، اعزام 13 نفر به بیمارستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از اعزام 13 دانش آموز مسموم شده دبیرستان دخترانه شاهد شهیده مقبل ناحیه یک سنندج به بیمارستان اطلاع داد.

هاشم ناظمی جلال، در جمع وبلاگ اخبار جدید استان اظهار کرد: امروز در یکی از کلاس های دبیرستان شاهد شهیده مقبل ناحیه یک سنندج، تعدادی از دانش آموزان با احساس بوی گاز از کلاس خارج شده و خود را به حیاط مدرسه می رسانند.

وی اضافه کرد: پس از این جریان، مدیر و دبیران در پی منشأ این بوی خاص که به گفته مدیر دبیرستان مثل بوی آتش زدن لاستیک و آشغال بوده، می گردند اما هیچ منشأ مشخصی از آن در محوطه مدرسه پیدا نمی گردد و گویا خارج از محوطه دبیرستان بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان بیان کرد: متاسفانه عده ای از دانش آموزان، در اولین فرصت مسئولین آموزش و پرورش و تیم فوریت های پزشکی خود را به مدرسه می رسانند و تعداد 13 نفر از دانش آموزان را به بیمارستان منتقل می نمایند.

وی اعلام کرد: مشکل هیچ کدام از دانش آموزان حاد نبوده و تحت نظر پزشک، حال عمومی آن ها مساعد است.

منبع: عصر ایران

به "مسمومیت دانش آموزان به سنندج هم رسید، اعزام 13 نفر به بیمارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسمومیت دانش آموزان به سنندج هم رسید، اعزام 13 نفر به بیمارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید