بارانی: امیدوارم مردم بوشهر برادر کوچک شان را ببخشند، زور شاهین به هیچ تیمی نمی رسید

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، هافبک پیشین تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: شرایط برای ماندنم در شاهین فراهم نبود و امیدوارم مردم بوشهر برادر کوچک شان را ببخشند.

بارانی: امیدوارم مردم بوشهر برادر کوچک شان را ببخشند، زور شاهین به هیچ تیمی نمی رسید

صادق بارانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اخبار جدید، در مورد جدایی از شاهین شهرداری بوشهر گفت: باید از مردم بوشهر و طرفداران این تیم تشکر کنم، همین طور از مسئولان باشگاه که چیزی جز خوبی از آنها ندیدم. به دلیل مسائل خانوادگی شرایط ماندن در شاهین را نداشتم و این را به مسئولان باشگاه هم گفته بودم. باید در کنار خانواده باشم و به همین دلیل از شاهین جدا شدم. بوشهری ها جزو خونگرم ترین مردم ایران هستند و امیدوارم برادر کوچک شان را ببخشند.

وی در ارتباط با نتایج ضعیف شاهین در نیم فصل اول بیان کرد: این یکی از بدترین سال های فوتبال من از لحاظ نتیجه گیری بود. متاسفانه تیم خوبی بسته نشد و زور شاهین به هیچ تیمی نمی رسید. معنی حرف من این نیست که بازیکنان ضعیف بودند، تیم ما احتیاج به بازیکنان باتجربه داشت و بابت این موضوع ضرر کردیم. شاهین جوان های خوبی دارد که می توانند در آینده بازیکنان بزرگی شوند. برای شاهین آرزوی بهترین ها را دارم.

بارانی در مورد اینکه قرار است در کدام تیم بازی کند، گفت: چند پیشنهاد دارم ولی اصلا دوست ندارم عجله کنم. مطمئنا بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بارانی: امیدوارم مردم بوشهر برادر کوچک شان را ببخشند، زور شاهین به هیچ تیمی نمی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارانی: امیدوارم مردم بوشهر برادر کوچک شان را ببخشند، زور شاهین به هیچ تیمی نمی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید