بیشترین سهم اعتبارات مدرسه سازی به تکمیل طرح های مشارکتی با خیرین اختصاص دارد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، بیشترین سهم اعتبارات در امسال را مربوط به تکمیل طرح های آموزشی مشارکتی با خیرین مطرح کرد.

بیشترین سهم اعتبارات مدرسه سازی به تکمیل طرح های مشارکتی با خیرین اختصاص دارد

مهراله رخشانی مهر در نشست هم اندیشی مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و روسای پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان های سراسر کشور و رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، گفت: بیشترین سهم اعتبارات در امسال به تکمیل طرح های آموزشی مشارکتی با خیرین اختصاص دارد.

وی در این نشست با بیان اینکه همه ما مدیون معلمان و فرهنگیان هستیم، به تعامل و ارتباط بسیار خوب سازمان نوسازی مدارس با سایر زیر مجموعه های وزارت آموزش و پرورش اشاره نمود و گفت: ردیف های اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای طرح های سازمان نوسازی مدارس ، در پیوست 1 بودجه امسال مجموعا 5800 میلیارد تومان است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بیشترین سهم اعتبارات مربوط به ردیف تکمیل پروژه های مشارکتی با خیرین است، اظهار کرد: براساس جدول قانون بودجه 1401، امسال ما امکان آغاز و احداث پروژه نو را از محل منابع ملی نداریم.

رخشانی مهر اضافه نمود: طرح هایی که کلنگ زنی گردد از محل منابع استانی تامین اعتبار می گردد ، که ابتدا در شورای برنامه ریزی شهرستان و بعد استان تصویب و ابلاغ شده است.

وی این فرایند را ناشی از بخشی نگری و اعمال نظر و سلیقه در برنامه ریزی و اجرای طرح ها دانست و از مدیران استانی خواست در این خصوص اعمال نظارت و مدیریت جدی داشته باشند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان امکان جابجایی اعتبارات و سهم بین استان ها وجود ندارد، اظهار داشت: توزیع اعتبارات درون استانی نیز باید توازن و تناسب داشته و براساس مطالعات و احتیاجسنجی واقعی باشد.

وی مجموع اعتبارات مدرسه سازی را با احتساب ردیف های متفرقه 13 هزار و500 میلیارد تومان برشمرد و توضیح داد: آمادگی داریم از سر جمع این اعتبارات، تا جایی که امکان قانونی وجود داشته باشد به تکمیل طرح های دانشگاه فرهنگیان اختصاص دهیم و در سفرهای استانی رییس جمهور نیز مصوبات خوبی برای این دانشگاه حاصل شده است.

رخشانی مهر در ادامه اعلام آمادگی کرد تجارب سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حوزه معماری ایرانی، اسلامی و طراحی فضاها در اختیار دانشگاه فرهنگیان و کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان قرارگیرد و در زمینه فنی و اجرایی نیز مشاوره های مورد احتیاج داده گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بیشترین سهم اعتبارات مدرسه سازی به تکمیل طرح های مشارکتی با خیرین اختصاص دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین سهم اعتبارات مدرسه سازی به تکمیل طرح های مشارکتی با خیرین اختصاص دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید