تارنمای تهران من رتبه یک خدمات شهری

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، فرجود گفت: هرچه ما به مردم امکانات و خدمات الکترونیکی بیتشری ارائه کنیم مردم از آن استقبال می کنند.

تارنمای تهران من رتبه یک خدمات شهری

به گزارش خبرنگار ، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران در آئین رونمایی از سرویس های هوشمند شهرسازی گفت: باید به این نکته مهم اشاره کنم که تعریف شهر هوشمند این نیست که باید موضوع آن بر روی تکنولوژی باشد و شهر هوشمند شهری است که مردم راحت بتوانند زندگی کنند و کیفیت زندگی آن ها بهتر شود و اثرات آن در پایتخت نیز مشاهده شود که ما تلاش کردیم به جنبه های گوناگون این امر توجه کنیم.

مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران اضافه کرد: اگر ما بتوانیم شهرداری را به سمت تحول دیجیتال سوق دهیم آنگاه می توانیم انتظار داشته باشیم که علم شهر هوشمند را شهرداری در دست بگیرد و به اعتقاد ما ذی نفعان باید خدمات متفاوتی از مدیریت شهری دریافت کند.

فرجود با تاکید بر این نکته که دیگر امروز این امکان وجود ندارد که کار ها به روال قبل انجام شود، گفت: رکن دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد تغییر مدل کسب و کار و فعالیت است و در سطح کلان نیز باید این مدل تغییر پیدا کند و لازمه آن این است که ما به درون نگاه کنیم.

او ادامه داد: تهران من درگاه واحد ارتباط شهرداری با مردم است که در سال 97 با اجرای طرح ترافیک فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر 3 میلیون و 400 هزار نفر در آن ثبت نام کردند و در لحظه 3 هزار نفر فعال آن هستند.

مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران ادامه داد: روزانه 3 هزار تماس با مدیریت شهری گرفته می شود و در مقابل آن نیز ما 1 هزار و 500 درخواست را جواب می دهیم و این امکاناتی است که در کنار سایت تهران من برای یک سامانه جامع خدماتی به شهروندان ارائه کرده ایم.

فرجود تاکید کرد: زمانی که ما سرویسی ارائه می کنیم شهروندان از آن سرویس استفاده می کنند و این نشان گر سطح آمادگی شهروندان است و باید اعلام کنم که تمام پرونده های حوزه شهرسازی از سال 90 بر روی کارتابل شهروندی تارنمای تهران من قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تارنمای تهران من رتبه یک خدمات شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارنمای تهران من رتبه یک خدمات شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید