تخریب بخشی از راستا دوچرخه سواری المپیک 2020 توکیو

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، طوفان هاگیبیس منجر به وارد شدن آسیب به بخشی از جهت مسابقات دوچرخه سواری جاده در بازی های المپیک 2020 توکیو در فاصله نزدیک به 9 ماه تا شروع این بازی ها شد.

تخریب بخشی از راستا دوچرخه سواری المپیک 2020 توکیو

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، در فاصله 275 روز تا شروع بازی های المپیک 2020 توکیو، مسئولان برگزاری این بازی ها با مشکل تازه ای روبرو شده اند؛ مسئله ای به نام تخریب راستا دوچرخه سواری.

در جریان طوفان سهمگین هاگیبیس در ژاپن، مقامات این کشور اعلام کردند که بخشی از راستا مسابقه دوچرخه سواری جاده در المپیک 2020 به دلیل رانش زمین آسیب دیده است. این مقامات هشدار داده اند که ترمیم این بخش از جاده ممکن است چندین ماه طول بکشد.

یکی از مقامات منطقه ساگامی هارا به آژانس خبری JiJi PressL گفت: ما با کمیته برگزاری بازی های 2020 توکیو در این باره مشورت خواهیم کرد.

مسابقه دوچرخه سواری جاده در المپیک 2020 توکیو روز 25 جولای در بخش مردان و 26 جولای نیز در بخش بانوان برگزار خواهد شد. جاده در نظر گرفته شده برای این مسابقه به طول 234 کیلومتر است که 30 کیلومتر از آن در منطقه ساگامی هارا قرار گرفته است. مسابقه بخش مردان در دامنه های کوه فوجی است، اما مسابقه بانوان ازاین کوه فاصله ندارد و در واقع در این راستا نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تخریب بخشی از راستا دوچرخه سواری المپیک 2020 توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب بخشی از راستا دوچرخه سواری المپیک 2020 توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید