تشکیل میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی مازندران ویژه سفر رئیس جمهور به استان

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، عباس شیراوژن، نماینده وزیر بهداشت و هیات همراه در میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی مازندران حضور یافتند و به همراه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مطالبات مردمی رسیدگی می نمایند.

تشکیل میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی مازندران ویژه سفر رئیس جمهور به استان

به گزارش گروه استان های وبلاگ اخبار جدید، عباس شیراوژن، نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه در میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی مازندران حضور یافتند و به همراه فرهاد غلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مطالبات مردمی رسیدگی می نمایند.

در آستانه سفر استانی رئیس جمهور، میز خدمت و ارتباط مردمی در محل ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور عباس شیراوژن، نماینده محترم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه تشکیل شد.

فرهاد غلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این میز حضور دارند و به همراه دکتر شیراوژن به مطالبات مردمی رسیدگی می نمایند.

در این سفر علی احساندوست، حمید آتشکار از معاونت آموزشی و محمد موسوی مسئول فعالیت های جهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایشان را همراهی می نمایند.

شهروندان می توانند امروز و آدینه 19 و 20 اسفند ماه از ساعت 8 صبح الی 18 به آدرس ساری، سه راه جویبار، ابتدای بلوار ولیعصر (عج)، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری، مسائل و درخواست های مربوط به حوزه سلامت را مطرح نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تشکیل میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی مازندران ویژه سفر رئیس جمهور به استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی مازندران ویژه سفر رئیس جمهور به استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید