تصمیم بزرگ بهروز عطایی در تیم ملی والیبال

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، والیبال ایران روز های عجیب و غریبی را سپری می نماید. همه چیز از خرداد ماه شروع شد، جایی که تیم ملی کار خود را در لیگ ملت ها شروع کرد و در خاتمه این تورنمنت با رتبه چهاردهمی کار شاگردان بهروز عطایی به خاتمه رسید؛ اتفاقی که در نوع خود یک شوک برای والیبال ایران محسوب می شد.

تصمیم بزرگ بهروز عطایی در تیم ملی والیبال

با این حال بعد از این تورنمنت تلخ تیم ملی کاملاً همدل شد تا در قهرمانی آسیا و مقابل طرفداران پرشور ارومیه ای لیگ ملت ها را کاملاً به فراموشی بسپارد و با یک قهرمانی و برد برابر ژاپن دوباره خون تازه ای به رگ های والیبال ایران تزریق کند. با این حال در ارومیه شرایط برای تیم ملی بدتر شد و شاگردان بهروز عطایی در مسابقه فینال به شکل بدی مقابل ژاپن شکست خوردند.

حالا تیم ملی والیبال ایران خود را برای دو تورنمنت حساس دیگر آماده می نماید. البته شاید اولین رقابت یعنی بازی های آسیایی به جز بحث مدالش خیلی اهمیت چندانی نداشته باشد چرا که هدف اصلی والیبال ایران رسیدن به المپیک است و این مسابقات تاثیری در رنکینگ فدراسیون جهانی ندارد. با این وجود انتخابی المپیک تورنمتی محسوب می گردد که شاید برای ایران حکم مرگ و زندگی را داشته باشد.

باید قبول کنیم که با توجه به حضور برزیل و ایتالیا در گروه ایران شانس خیلی زیادی برای صعود مستقیم به وسیله انتخابی به المپیک نداریم، اما پیروزی برابر دیگر رقبا که به نوعی بعضی از آن ها حریفان مستقیم رنکینگی ما در راه رسیدن به المپیک هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

چند روزی است که تمرینات تیم ملی والیبال ایران شروع شده و قرار است شاگردان بهروز عطایی هفته آینده به هانگژو سفر نمایند. بلافاصله نیز نوبت به انتخابی المپیک می رسد که در فاصله چند روز بعد از مسابقات آسیایی برگزار خواهد شد.

تمرینات تیم ملی والیبال این روز ها با جدیت خاصی دنبال می گردد و به نظر می رسد که بهروز عطایی در خصوص بازیکنانی که میخواهد آن ها را با خود به هانگژو ببرد به جمع بندی کامل رسیده است. بر این اساس اگر اتفاق خاصی رخ ندهد چهار بازیکن شامل بردیا سعادت، علی رمضانی، مبین نصری و محمد فلاح از جمع بازیکنان تیم ملی جدا خواهند شد و بقیه بازیکنان به هانگژو اعزام می شوند.

البته ممکن است در فاصله تقریباً یک هفته مانده به اعزام تیم اتفاقات زیادی از جمله مصدومیت رخ دهد که تصمیم عطایی را تغییر دهد، اما در حال حاضر به نظر می رسد که او در رابطه با خط زدن این چهار بازیکن از تیم ملی به جمع بندی و نتیجه کامل رسیده است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "تصمیم بزرگ بهروز عطایی در تیم ملی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم بزرگ بهروز عطایی در تیم ملی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید