تقابل حساس یاران طارمی و بنفیکا زیر سایه تدابیر شدید!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، برگزاری مسابقه حساس پورتو و بنفیکا در میان تدابیر شدید امنیتی برگزار خواهد شد.

تقابل حساس یاران طارمی و بنفیکا زیر سایه تدابیر شدید!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اخبار جدید، ملاقات حساس پورتو و بنفیکا موسوم به مسابقه کلاسیک، فردا شب در استادیوم دالوز و به میزبانی عقاب ها برگزار می گردد. پلیس شهر لیسبون با انتشار اطلاعیه ای از بسته شدن 2 ایستگاه مترو نزدیک به محل برگزاری بازی اطلاع داد و از تماشاگران خواست ضمن استفاده از اتوبوس، خود را زودتر به استادیوم برسانند.

بنفیکا و پورتو در رتبه های اول و دوم جدول رده بندی هستند و اختلاف آنها به عدد 10 رسیده است. طارمی و هم تیمی هایش برای زنده نگه داشتن اندک شانس های کسب عنوان قهرمانی، در پی پیروزی در این مسابقه و کاهش فاصله هستند. بنفیکا بازی رفت را در استادیوم دراگائو برنده از زمین خارج شد و حالا میزبان بازی برگشت است.

فرانسیسکو آلوز، شهردار لیسبون، در کنفرانس مطبوعاتی ای که برگزار گردید از وجود محدودیت ها در مسیرهای منتهی به استادیوم اطلاع داد و گفت بهتر است که تماشاگران برای حضور در استادیوم، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند. آنها چندین دستگاه اتوبوس را برای این منظور تهیه نموده اند که از ساعت 3 بعد از ظهر تا 11 شب، آماده خدمت به تماشاگران است.

انتظار می رود که نزدیک به 60 هزار تماشاگر در استادیوم دالوز حضور پیدا نمایند. درهای استادیوم دالوز نیز ساعت چهار بعد از ظهر و حدود 2 ساعت قبل از شروع مسابقه باز خواهد شد. دستگاه های امنیتی نیز برای حفاظت از دوهزار طرفدار پورتو عملیات خود را شروع می نمایند. پلیس میخواهد برای جلوگیری از هر گونه تنش و درگیری، نیروهای پرشماری که یونیفرم بر تن دارند را در مکان های مخصوص مستقر کند.

ملاقاتهای پورتو و بنفیکا در سال های گذشته همیشه با درگیری و تنش های زیادی همراه بوده است. این مسابقه از حساسیت های بالایی در کشور پرتغال برخوردار است و مسئولان امنیتی در پی برقراری نهایت امنیت در استادیوم دالوز هستند تا اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تقابل حساس یاران طارمی و بنفیکا زیر سایه تدابیر شدید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل حساس یاران طارمی و بنفیکا زیر سایه تدابیر شدید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید