تمدید مهلت فراخوان سومین دوره جایزه کتاب سال استان کردستان

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، عبیدالله رستمی، در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران در کردستان با اشاره به تمدید مهلت شرکت در سومین جایزه کتاب سال کردستان اظهار کرد: بنا به درخواست تعدادی از نویسندگان استان و به علت اوج گیری شیوع کرونا، دبیرخانه سومین دوره جایزه کتاب سال کردستان مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی را تا خاتمه آبان ماه امسال تمدید کرد.

تمدید مهلت فراخوان سومین دوره جایزه کتاب سال استان کردستان

وی با بیان اینکه سومین جایزه کتاب سال کردستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و ناشران استان و حفظ و ارتقای هویت فرهنگی برگزار می گردد، افزود: آثاری که برای اولین بار در سال 1399 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده است، می توانند در سومین جایزه کتاب سال کردستان شرکت نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با بیان اینکه این جایزه ادبی در سه گروه (تالیف، ترجمه و احیا متون برگزار می گردد)، ادامه داد: آثار منتشرشده مولفان و پدیدآورندگان ایرانی و خارجی در حوزه کردستان شناسی و آثار مولفان و پدیدآورندگان کردستانی در تمامی حوزه ها از شرایط شرکت در این جایزه ادبی است.

به گفته رستمی، در این جایزه ویراست تازه آثار علمی اگر به تشخیص گروه داوری 40 درصد نسبت به ویراست قبلی تغییر نموده باشد، مجددا قابل آنالیز است.

وی با بیان اینکه کتاب های آموزشی و یاری درسی از دایره انتخاب و داوری جایزه کتاب سال خارج می شوند، افزود: هر جلد از کتاب های دوره ای در صورت استقلال محتوایی حکم یک کتاب مستقل را دارد در غیر این صورت آنالیز کتاب منوط به ارایه نیمی از مجلدات است.

رستمی بعلاوه ملاک داوری آثار به این دوره از جایزه کتاب سال کردستان، سال نشر و شناسنامه کتاب اعلام و افزود: هر مولف باید سه نسخه از اثر خود را برای شرکت در فرآیند داوری حداکثر تا خاتمه آبان ماه 1400 به دبیرخانه جایزه ارسال نماید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد، یادآوری کرد: علاقه مندان به شرکت در این جایزه ادبی می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه واقع در سنندج، بلوار توحید، مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج ارسال نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "تمدید مهلت فراخوان سومین دوره جایزه کتاب سال استان کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت فراخوان سومین دوره جایزه کتاب سال استان کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید