زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تعیین شد ، شروط وزارت علوم برای دسترسی به پایان نامه های ایرانداک

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تعیین شد ، شروط وزارت علوم برای دسترسی به پایان نامه های ایرانداک

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ اخبار جدید، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تا 11 بهمن اعلام می گردد

نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور که در روز های یازدهم و دوازدهم دی ماه برگزار گشت تا ساعت 20 روز شنبه یازدهم بهمن ماه 99 بر روی درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مشخص شده براساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرایی برای بررسی مدارک به منزله انصراف متقاضی از سایر مراحل استخدام تلقی می گردد.

صباغ زاده، رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد شد

با استعفای رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، جمشید صباغ زاده به عنوان قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد در این واحد منصوب شد.

امکان پذیرش برگزیدگان المپیاد های علمی در رشته های مختلف فراهم شد

علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در جلسه ای با وزیرعلوم مقرر شد که برگزیدگان دارای مدال طلای المپیاد های علمی دانشجویی با شرط کسب 85 درصد نمره آخرین فرد قبول شده در هر کدرشته، بتوانند در هر رشته حتی در رشته های غیرمرتبط پذیرفته شوند. اینگونه شرط پذیرفته شدن در رشته مرتبط حذف می گردد. بیماری کرونا برای دانشجویان برتر تبعات زیادی داشت که برای کاهش تبعات، تسهیلاتی در فرایند پذیرش این دانشجویان اجرا شده است تا بخشی از مسائل آن ها برطرف گردد.

وزارت علوم با 3 شرط موافق مشاهده متن کامل سرانجام نامه ها در ایرانداک است

غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم درباره بازگشایی سامانه ایرانداک گفت: وزارت علوم برای اینکه تمام متن سرانجام نامه و رساله در اختیار دانشجویان و استادان و محققان قرار گیرد، مصمم است. البته این امر با سه شرط امکان پذیر است؛ اول اینکه سرانجام نامه ها و رساله شامل مقوله طبقه بندی نباشد، دوم اینکه 18 ماه از روز دفاع سرانجام نامه کارشناسی ارشد گذشته باشد. سومین قید نیز این است که 30 ماه از زمان دفاع رساله دکتری گذشته باشد.

مهلت ثبت نام در دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تمدید شد

ثبت نام چهاردهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه علوم پزشکی تهران از 6 دی 99 آغاز شده است و با توجه به درخواست داوطلبان این فرصت تا روز 20 بهمن تمدید شد. این ثبت نام به صورت اینترنتی صورت می گیرد و داوطلبان با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و اسکن مدارک مشروحه می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد پزشکی منتشر شد

اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1400- 1399اعلام شد. کلیه پذیرفته شدگان لازم است جھت اطلاع از زمان، مکان و نحوه ثبت نام به سامانه اینترنتی دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنند. عدم ثبت نام ھر یک از پذیرفته شدگان در تـاریخ ھـای مقـرر بـه منزله انصراف خواهد بود.

ثبت نام آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا)

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور هفتمین دوره نام نویسی برای شرکت در آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا) از روز سه شنبه 7 بهمن 99 آغاز شده و تا روز پنجشنبه 16 بهمن 99 ادامه دارد. نام نویسی منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می گیرد.

نتایج نهایی پذیرش در دوره کاردانی فوریت های پزشکی اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی (کدرشته محل های 1168 تا 1215 مربوط به کد رشته امتحانی 114) دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 اعلام شده و در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قابل مشاهده است.

انتخاب رشته ویژه برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی سال 1399 آغاز شد

انتخاب رشته برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی که در آزمون سراسری سال 1399 شرکت کرده اند از امروز، پنجم بهمن ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و تنها این افراد می توانند از طریق سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org اطلاعات خود را ثبت کنند.

آزمون کتبی جامع دکتری در شهر های زرد و آبی حضوری است

احمد حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امتحانات در تمام مقاطع و تمام رشته ها به صورت مجازی برگزار می گردد. به عبارت بهتر در تمام واحد های دانشگاهی امتحانات در بستر فضای مجازی است. البته دانشجویانی که امتحان جامع دارند در نقاطی که قرمز و نارنجی است (کتبی و شفاهی) به صورت غیرمجازی برگزار گشته، ولی در مناطق زرد و آبی امتحانات کتبی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تعیین شد ، شروط وزارت علوم برای دسترسی به پایان نامه های ایرانداک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تعیین شد ، شروط وزارت علوم برای دسترسی به پایان نامه های ایرانداک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید