جشنواره فرهنگی فیلم و عکس دوران کرونا برگزار می گردد ، مهلت ارسال آثار تا 20 فروردین خبرنگاران

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، جشنواره فرهنگی و هنری فیلم و عکس دوران کرونا؛ فرصت ها و چالش ها ویژه دانشگاهیان دانشگاه تهران برگزار می گردد.

جشنواره فرهنگی فیلم و عکس دوران کرونا برگزار می گردد ، مهلت ارسال آثار تا 20 فروردین خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ اخبار جدید، جشنواره فرهنگی و هنری فیلم و عکس دوران کرونا؛ فرصت ها و چالش ها ویژه دانشگاهیان دانشگاه تهران برگزار می گردد.

این جشنواره با هدف استفاده از ابزار هنری عکس و فیلم برای مواجهه با چالش ها و فرصت های دوران کرونا و با تمرکز بر آگاهی بخشی موثر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه دانشگاهی در محور های کرونا و یاددهی یادگیری الکترونیک؛ کرونا و زندگی دانشجویی؛ کرونا و کسب و کارها؛ کرونا و فعالیت های داوطلبانه دانشجویان؛ کرونا و مناسبات فرهنگی و اجتماعی؛ کرونا و فرهنگ رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی؛ کرونا و مسئولیتپذیری اجتماعی؛ کرونا و گذران اوقات فراغت برگزار می گردد.

دانشجویان، کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران برای شرکت در این جشنواره و ارسال آثار خود تا 20 فروردین 1400 می توانند با مراجعه به سامانه مسابقات و جشنواره های اداره کل فرهنگی و اجتماعی به آدرس culfest.ut.ac.ir مطابق شیوه نامه اجرایی این جشنواره آثار خود را بارگذاری نمایند.

گفتنی است، آیین اختتامیه جشنواره اردیبهشت 1400 برگزار خواهد شد .

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جشنواره فرهنگی فیلم و عکس دوران کرونا برگزار می گردد ، مهلت ارسال آثار تا 20 فروردین خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره فرهنگی فیلم و عکس دوران کرونا برگزار می گردد ، مهلت ارسال آثار تا 20 فروردین خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید