جزئیات جلسه AFC با عربستان و امارات، امروز اعلام رسمی تصمیم فیفا

به گزارش وبلاگ اخبار جدید ابراهیم القاسم با اشاره به جلسه روز گذشته عربستان و امارات با کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: آنچه که از سوی بعضی طرفداران به عنوان لغو لیگ قهرمانان آسیا مطرح می گردد درست نیست. AFC با شرکت های زیادی قرارداد دارد و این رقابت ها محصولی است که باید تا قبل از سال 2020 تحویل داده گردد زیرا شرکت های دیگری هستند که بعد از اتمام این فصل با آنها قرارداد بسته می گردد.

جزئیات جلسه AFC با عربستان و امارات، امروز اعلام رسمی تصمیم فیفا

وی ادامه داد: پیشنهادی که در جلسه مطرح شد برگزاری بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ماه های می و ژوئن بود اما درخواست کردیم که این طرح دوباره آنالیز گردد چون در ماه ژوئن بسیاری از مسابقات داخلی کشورها به اتمام رسیده است و باشگاه ها احتیاج به استراحت دارند.

دبیر فدراسیون فوتبال عربستان تاکید نمود: طرح ما این بود که مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ماه می به اتمام برسد و برگزاری مرحله حذفی به ماه آگوست منتقل گردد. قرار است این طرح به سایر فدراسیون ها هم ارسال گردد.

القاسم همچنین از تشکیل یک گروه در واتس اپ با سران باشگاه های سعودی اطلاع داد و گفت: ما یک کارگروه ایجاد کردیم تا باشگاه هایمان را از همه موارد جدید در این جلسه مطلع کنیم.

دبیر فدراسیون فوتبال عربستان همچنین درباره بازی های ملی یادآور شد: فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز دوشنبه تصمیم نهایی خود را مبنی بر تعویق هفته سوم و چهارم این رقابت ها (بازی در فروردین 99) اعلام می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جزئیات جلسه AFC با عربستان و امارات، امروز اعلام رسمی تصمیم فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جلسه AFC با عربستان و امارات، امروز اعلام رسمی تصمیم فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید