جنجال در ملاقات ذوب آهن ، سایپا، حمله ور شدن گردان به داور چهارم پس از اخراج در دقیقه 13

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، شهاب گردان دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در اوایل ملاقات مقابل سایپا از زمین مسابقه اخراج شد و سپس به داور چهارم مسابقه حمله کرد.

جنجال در ملاقات ذوب آهن ، سایپا، حمله ور شدن گردان به داور چهارم پس از اخراج در دقیقه 13

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، ملاقات دو تیم ذوب آهن اصفهان و سایپا در چارچوب هفته بیست وششم رقابت های لیگ برتر از ساعت 19:40 امروز (دوشنبه) در استادیوم فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که در آغاز بازی به جنجال کشیده شد.

در صحنه ای از مسابقه حسین مالکی بازیکن تیم فوتبال سایپا در حال تک به تک شدن با شهاب گردان بود که دروازه بان باتجربه ذوب آهن از دروازه خارج شد و تکلی را برای گرفتن توپ روی پای مالکی رفت. داور پس از اعلام خطا بیرون محوطه جریمه ذوب آهن و مشورت با داور چهارم اقدام به اخراج مستقیم شهاب گردان در دقیقه 13 کرد که همین اقدام آغاز جنجال در بازی بود.

شهاب گردان پس از اخراج از سوی داور مسابقه، به سمت داور چهارم حمله ور شد و با او درگیری فیزیکی پیدا کرد. این در حالی بود که گردان معتقد بود برخوردی با مالکی نداشته است یا برخورد او طوری نبوده که مستحق دریافت کارت قرمز باشد.

پس از این اتفاق بازی حدود پنج دقیقه با جنجال دنبال شد و اعتراض نیمکت نشینان ذوب آهن و بعلاوه قاسم حدادی فر فایده ای نداشت و داور مسابقه تصمیم خود را تغییر نداد.

در زیر فیلم و تصاویر مربوط به این اتفاق را می بینید:

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جنجال در ملاقات ذوب آهن ، سایپا، حمله ور شدن گردان به داور چهارم پس از اخراج در دقیقه 13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال در ملاقات ذوب آهن ، سایپا، حمله ور شدن گردان به داور چهارم پس از اخراج در دقیقه 13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید