خود زنی عجیب فرزاد مجیدی؛ جعفر سمیعی روی خط نمی آید چون بلد نیست دروغ بگوید

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، فرزاد مجیدی که قصد داشت افشین پیروانی را هدف قرار دهد به شکلی ناخواسته مدیرعامل استقلال و البته خودش را هم مورد هدف قرار داد.

خود زنی عجیب فرزاد مجیدی؛ جعفر سمیعی روی خط نمی آید چون بلد نیست دروغ بگوید

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اخبار جدید، برنامه دیشب فوتبال برتر حاشیه های عجیب و البته جالبی به همراه داشت؛ به ویژه بین صحبت های فرزاد مجیدی و افشین پیروانی.

در این میان اما صحبت های فرزاد مجیدی در نوع خود عجیب به نظر می رسید. او که تمام تلاشش را به کار گرفته بود تا در جنگ لفظی با پیروانی به نوعی پیروز شود، بین صحبت هایش جمله عجیبی را بر زبان آورد:

اگر مدیرعامل پرسپولیس روی خط برنامه نمی آید به این دلیل است که بلد نیست دروغ بگوید.

فرزاد مجیدی اگرچه با بیان این جمله به دنبال این بود تا به نوعی ادعاهای افشین پیروانی را زیر سوال برده و او را دروغگو خطاب کند اما توجه نکرد که هم خودش روی خط برنامه حاضر شده و هم احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال میهمان تلفنی برنامه میثاقی بوده است.

بنابراین وقتی این جمله را روی خط برنامه خاطرنشان کرد که مدیرعامل پرسپولیس روی خط برنامه نمی آید چون بلد نیست دروغ بگوید توجه نکرد مدیرعامل باشگاه استقلال روی خط بوده و حالا مخاطب حق دارد در مقام قیاس دو مدیرعامل، از خودش بپرسد آیا مددی دروغ گفتن بلد است که دعوت برنامه فوتبال برتر را پذیرفته و روی خط می آید یا مهم تر این که خود فرزاد چقدر می تواند روی خط برنامه دروغ بگوید که هفته قبل هم قصد داشته روی خط بیاید و به او وقت نرسیده است؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خود زنی عجیب فرزاد مجیدی؛ جعفر سمیعی روی خط نمی آید چون بلد نیست دروغ بگوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خود زنی عجیب فرزاد مجیدی؛ جعفر سمیعی روی خط نمی آید چون بلد نیست دروغ بگوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید