داشتن چند اکانت اینستاگرام به صورت همزمان (آموزش تصویری)

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، برای داشتن چند اکانت اینستاگرام به صورت همزمان، ابتدا باید اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید و با چند ایمیل، چندین اکانت مختلف بسازید.

داشتن چند اکانت اینستاگرام به صورت همزمان (آموزش تصویری)

اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوب و بسیار شلوغی می باشد و یکی از دلایل شلوغی اینستاگرام این است که شما محدودیتی برای داشتن تعداد حساب کاربری ندارید. اگر شما بخواهید 2 یا چند حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشید، می توانید از آموزش زیر استفاده کنید.

همان طور که میدانید برای استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام باید حتما در سیستم ثبت نام کنید. ثبت نام در اینستاگرام با ایمیل انجام میشود و هیچ ربطی به شماره تلفن شما ندارد، بنابراین شما می تونید چندین حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کنید.

اگر با نحوه عضویت در اینستاگرام آشنا نیستید و نیاز به اموزش دارید، می توانید از مقاله زیر استفاده کنید :

نحوه نصب و عضویت در اینستاگرام

نحوه داشتن چند اکانت اینستاگرام

برای داشتن چند اکانت اینستاگرام به صورت همزمان، ابتدا نیاز هست که آخرین نسخه از اینستاگرام را نصب کنید. پس از بروزرسانی نرم افزار شما برنامه را اجرا کنید از قسمت مشخصات، سه نقطه یا قسمت تنظیمات در بالای صفحه را انتخاب کنید.

پس از ورود به قسمت تنظیمات اکانت، از پایین صفحه گزینه Add Account را انتخاب کنید.

در این صفحه شما باید اطلاعات اکانت جدید خود را وارد کنید و Login شوید یا یک حساب جدید ایجاد کنید.

بعد از ورود به حساب برای این که به حساب قبلی وارد شوید از قسمت پروفایل از بالای صفحه نام کاربری خودرا انتخاب کنید تا حساب های فعال برای شما نمایش داده شود که به راحتی یک انتخاب میتوانید وارد آن شوید! و برای اضافه کردن هم میتوانید از گزینه Add Account استفاده کنید.

در صورتی که دوست دارید یک اینستا به صورت جداگانه نصب کنید میتوانید از OGInsta استفاده کنید.

OGInsta چیست ؟

نرم افزار OGInstagram نسخه غیر رسمی شبکه اجتماعی Instagram می باشد و هیج تفاوتی با برنامه اینستاگرام ندارد و همه امکانات آن را شامل می شود و تمامی دوستان اینستاگرامی خود را نیز در این برنامه نیز خواهید داشت، تنها تفاوت این برنامه با خود اینستاگرام این است که بدون هیچ محدودیتی می توان عکس ها و ویدئو های اشتراک گذاری شده توسط سایرین را از برنامه به طور مستقیم دانلود کرد و در دستگاه اندرویدی خود ذخیره نمود. عکس ها و کلیپ ها در پشت صحنه دانلود می شوند و در پوشه ای جداگانه ذخیره می گردند که به راحتی می توانید آنها را در برنامه های دیگر به اشتراک بگذارید. برنامه OGInstagram برای کاربرانی که با محدودیت اینستاگرام برای دانلود عکس ها و ویدئو ها مشکل دارند بسیار مفید است و می توانند به راحتی هر چیزی را که می خواهند دانلود کرده و در دستگاه خود داشته باشند.

ویژگی های OGInsta :

- امکان نصب همزمان در کنار برنامه اینستاگرام و اتصال با اکانت دوم

- امکان دانلود ویدئو ها و عکس ها در اینستاگرام

- قابلیت اشتراک گذاری لینک عکس ها و ویدئو ها

اینستاگرام پلاس چیست ؟

اینستاگرام پلاس یک برنامه نوشته شده توسط سایت ogmods.net هست که امکانات فراوانی به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه کرده است از جمله امکان دانلود عکس و ویدئو در داخل خود برنامه، قابلیت زوم و بزرگنمایی عکس ها و پروفایل کاربران دیگر، اطلاع از فالو یا عدم فالو توسط دیگر کاربران. در ضمنً شما این امکان را دارید که 2 یا داشتن چند اکانت اینستاگرام را روی گوشی خود تجربه کنید.

این اپلیکیشن از طریق API اینستاگرام به اکانت شما متصل میشود به هیچوجه به اطلاعات شما دسترسی نخواهد داشت.

ویژگی های نسخه پلاس Instagram plus :

- امکان دانلود ویدئو ها و عکس ها از شبکه اینستاگرام

- قابلیت اشتراک گذاری لینک عکس ها و ویدئو ها

- دارا بودن تمامی قابلیت های نسخه اصلی اینستاگرام

دلایل داشتن چند اکانت اینستاگرام

دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که باعث شود شما به بیش از یک اکانت اینستاگرام نیاز داشته باشید. برای مثال یک اکانت خصوصی برای اعضای خانواده و دوستان نزدیک، و یک اکانت دیگر که به طور عمومی در دسترس همه باشد؛ موضوعی که در بین بازیگران و افراد مشهور داخلی نیز بسیار دیده می شود. یا در مثالی دیگر ممکن است شما علاوه بر پیج شخصی صاحب یک پیج عمومی برای کسب و کار خود نیز باشید. در تمام این موارد شما به راه حلی نیاز دارید که قادر باشید به طور همزمان، به تمام اکانت های خود دسترسی داشته باشید. تا کنون بسیاری از کاربران، از ورود و خروج های پی در پی در اپلیکیشن ایسنتاگرام استفاده می کردند که خوشبختانه با ورود اپلیکیشن های جانبی مختلف، امکان مدیریت همزمان چندین اکانت در گوشی های موبایل فراهم شده است.

گردآوری : مجله اینترنتی وبلاگ اخبار جدید

منبع: setare.com

به "داشتن چند اکانت اینستاگرام به صورت همزمان (آموزش تصویری)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داشتن چند اکانت اینستاگرام به صورت همزمان (آموزش تصویری)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید