دستگاه ضد کرونا با فناوری پلاسمای اکسیژن از سوی محققان گیلانی فراوری شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، رئیس پارک علم و فناوری رودسر از ساخت و فراوری دستگاه ضد کرونا با فناوری پلاسمای اکسیژن از سوی یک شرکت دانش بنیان در این شهرستان اطلاع داد.

دستگاه ضد کرونا با فناوری پلاسمای اکسیژن از سوی محققان گیلانی فراوری شد

عادل رنجی، رئیس پارک علم و فناوری رودسر در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ اخبار جدید، از ساخت و فراوری دستگاه ضد کرونا از سوی شرکت دانش بنیان راهبران توسعه پارسی گیل این شهرستان اطلاع داد و گفت: ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، فراوری محصولات مقابله با کرونا در دستور کار شرکت های دانش بنیان شهرستان رودسر نهاده شد و این از شرکت مستقر پیروز شد برای اولین بار دستگاه ضدعفونی هوا و سطوح را فراوری کند.

رنجی توضیح داد: این دستگاه فراوری شده با فناوری پلاسمای اکسیژن کار می نماید و ویروس ها، باکتری ها، مخمر ها و قارچ های سطح و هوا را از بین می برد.

رئیس پارک علم و فناوری رودسر مطرح نمود: این دستگاه فراوری شده با فناوری پلاسمای اکسیژن کار می نماید و ویروس ها، باکتری ها، مخمر ها و قارچ های سطح و هوا را از بین می برد، دستگاه مراحل دریافت تاییدیه و استاندارد های مورد احتیاج خود را در دوره بحران کرونا گذراند و توانست تاییدیه لازم از آزمایشگاه رفرانس (مرجع) علوم پزشکی برای کرونا ویروس و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ارومیه برای آنفولانزا را اخذ کند.

وی در ادامه اضافه نمود: شرکت دانش بنیان راهبران توسعه پارسی گیل پیروز به فراوری 600 دستگاه از مدل های مختلف و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی و اماکن خصوصی شد.

رنجی اعلام کرد: اولین آمبولانس اورژانس 115 کشور در رودسر و املش، آزمایشگاه مرجع علوم پزشکی گیلان، بیمارستان های رودسر، املش، رامسر و بویین زهرا و بیمارستان بین المللی میلاد ارومیه، مساجد، کتابخانه ها، ترمینال های مسافربری، فروشگاه ها، منازل، شهرداری ها، مجموعه های ورزشی در سطح کشور و بزرگترین کارخانه فراوری چای خاورمیانه از جمله مراکزی بودند که با دستگاه ضد کرونا شرکت دانش بنیان راهبران توسعه پارسی گیل تجهیز شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستگاه ضد کرونا با فناوری پلاسمای اکسیژن از سوی محققان گیلانی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه ضد کرونا با فناوری پلاسمای اکسیژن از سوی محققان گیلانی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید