رونمایی از وانت نو خالق نیسان آبی

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، مدل 2024 پیکاپ نیسان تایتان به نمایش گذاشته شد. این مدل نو Titan با پکیجی ویژه، پیشرانه 400 اسب بخاری و امکانات فراوان عرضه می گردد.

رونمایی از وانت نو خالق نیسان آبی

به گزارش گجت نیوز، در حالی که شنیده ها حکایت از حذف تایتان از سبد محصولات نیسان در آینده دارند، نیسان مدل 2024 این پیکاپ را معرفی نموده است. با معرفی مدل 2024 دو تریم Titan S و SV King Cab 4×2 کنار گذاشته شده اند و در همین حال، قیمت بقیه تریم ها مقداری کاهش پیدا نموده است. بعلاوه پکیجی ویژه تحت عنوان SV Bronze Edition Package برای این مدل در دسترس خریداران این پیکاپ ژاپنی قرار می گیرد.

جزئیات نیسان تایتان مدل 2024

تریم های SV ،PRO-4X و Platinum Reserve نیسان تایتان نو به ترتیب از راست با قیمت 53 هزار و 580، 45 هزار و 770 و 59 هزار و 440 دلار موجودند. در نهایت قیمت تریم بالارده Platinum Reserve 4×4 به 62 هزار و 750 دلار می رسد. تایتان XD هم در تریم های SV ،PRO-4X و Platinum Reserve به ترتیب با قیمت 57 هزار و 890، 51 هزار و 930 و 65 هزار و 840 دلار عرضه می گردد، در حالی که تریم S آن از رده خارج شده است.

پکیج SV Bronze Edition که با قیمت 2 هزار و 980 دلار فقط برای تریم SV ارائه می گردد، المان های مشکی و برنز، فریم مشکی براق دور جلوپنجره، سپر مشکی، چراغ های تمام ال ای دی رینگ های برنز 20 اینچی، میله مشکی در قسمت اتاق بار و کف پوش های مخصوص را در پی دارد. بدنه سبز رنگ این پیکاپ با المان های برنز و مشکی این پکیج ترکیب می گردد تا نسخه ای متفاوت از آن را شکل بدهند.

همه نسخه های نیسان تایتان مدل 2024 زیر کاپوت خود یک پیشرانه 5.6 لیتری V8 دارند. این پیشرانه برای به حرکت در آوردن این پیکاپ غول پیکر 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر فراوری می نماید. برای مقایسه بهتر است بدانید فورد سوپر دیوتی به عنوان رقیب نیسان تایتان در بازار ایالات متحده، با پیشرانه پایه 6.8 لیتری V8 خود توانایی فراوری قدرت 405 اسب بخار و گشتاور 603 نیوتن متر را دارد. پیشرانه بالارده تر 7.3 لیتری V8 گودزیلای آن حتی می تواند 430 اسب بخار قدرت و 657 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. در واقع ضعف تایتان همین عدم برخورداری از تنوع لازم در زمینه پیشرانه است.

تایتان نو در تمامی نسخه ها از اندروید اوتو و اپل کارپلی پشتیبانی می نماید؛ در نسخه های بالارده تر حتی پشتیبانی از اپل کارپلی به صورت بی سیم است. سیستم اختصاصی نیسان تحت عنوان Nissan Safety Shield 360 هم 6 قابلیت یاری راننده متفاوت برای تسهیل رانندگی را در بر می گیرد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

منبع: فرارو

به "رونمایی از وانت نو خالق نیسان آبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از وانت نو خالق نیسان آبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید