زیباترین شهرهای فرانسه در یک نگاه ، جاذبه های گردشگری فرانسه

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، فرانسه یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری در دنیا است. این کشور هر ساله بیش از 82 میلیون گردشگر را به سمت خود جذب می نماید. گردشگر ها و دنیا گردان از اقصی نقاط دنیا به سوی فرهنگ و تمدن متفاوت و پیچیده، مکان های معروف و خیره کننده و غذاهای بی نظیر و جاذبه های گردشگری فرانسه، حجم قابل توجهی از قلعه ها و کاخ های رویایی این کشور جذب می شوند. در این مقاله قصد داریم به زیباترین شهرهای فرانسه اشاره کنیم با خبرنگاران همراه باشید.

زیباترین شهرهای فرانسه در یک نگاه ، جاذبه های گردشگری فرانسه

Paris

این شهر هر ساله بیش از 45 میلیون گردشگر و گردشگر را به سوی خود جذب می نماید. پاریس یکی از معروف ترین نقاط گردشگری در سراسر جهان و از جاذبه های گردشگری فرانسه به شمار می آید. شهر نور، شهر مد و شهر عشاق لقب هایی است که گردشگر ها برای پاریس در نظر گرفته اند. این شهر مرکز فرانسه است که به خاطر فضای رمانتیک و عاشقانه خود محبوبیتی خاص بین گردشگران پیدا نموده، از طرفی می توان پاریس را به عنوان قلب تپنده فرانسه به شمار آورد. این شهر نقشی کلیدی در بازرگانی، گردشگری، صنعت غذای و رستوران داری، مد، فرهنگ و تمدن فرانسه دارد و از معروفیت بسیاری نه تنها در فرانسه بلکه در کل جهان برخوردار است. از مکان های معروف این شهر می توان به برج ایفل، کلیسای جامع Notre Dame و Arc de Triomphe اشاره نمود. این شهر بعلاوه برترین و معروف ترین موزه های جهان را در خود جای داده و مقصدی عالی برای تور نوروزی شما محسوب می گردد.

French Riviera

این بخش در حاشیه ساحلی فرانسه و دریای مدیترانه قرار گرفته است. این منطقه که مکانی مناسب برای گذراندن تعطیلات در فرانسه به شمار می آید مملو از جذابیت ها و تفریح های خاص و متنوع است که گردشگر ها می توانند با تکیه بر آن اوقاتی فوق العاده و شاد را در طول تور مسافرتی خود تجربه نمایند. این شهر نیمی از معروفیت خود را مدیون جشنواره بین المللی کن است که هر ساله در آن برگزار می گردد اگرچه این شهر به خاطر مکان برگزاری جشنواره فیلم کن St. Tropez, Monaco معروفیت جهانی دارد. این امکان در اختیار گردشگران این ناحیه قرار گرفته که در قالب تور طبیعت گردی از جای جای آن بازدید نمایند از سواحل زیبا تا دهکده های فوق العاده.

Mont Saint-Michel

در سواحل شمال غربی فرانسه و در میان آب های پر تلاطم بر روی قسمت گلی ساحل نرماندی، جزیره سنگی Mont Saint-Michel قرار گرفته است. این جزیره که همیشه دارای جزر و مد است یکی از معروف ترین نقاط گردشگری در فرانسه محسوب می گردد و به خاطر وجود سازه هایی متعلق به قرون وسطی از اهمیت تاریخی قابل توجهی برخوردار است. این ساختمان ها به شکلی ساخته شده اند که فرمی انباشته و بر روی هم قرار دارند و به خاطر وجود صومعه Mont Saint-Michel به وسیله گردشگران مورد بازدید قرار می گیرند. این صومعه تاریخی در قرن هفتم تا هشتم میلادی به وسیله گروهی از راهبان ساخته شده و دارای معماری متحیر نماینده ای است. این سایت تاریخی امروزه به عنوان یکی از نقاط پر بازدید و محبوب در فرانسه اهمیت خاصی را به خود اختصاص داده است.

منبع: همگردی

به "زیباترین شهرهای فرانسه در یک نگاه ، جاذبه های گردشگری فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین شهرهای فرانسه در یک نگاه ، جاذبه های گردشگری فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید