سرمربی کاستاریکا: در گروه مرگ بقیه مردند و ما صعود کردیم

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال کاستاریکا پس از پیروزی تیمش برابر ایتالیا و قطعی کردن صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 به آنهایی که مردان او را تیم حذف شده گروه D می دانستند طعنه زد.

سرمربی کاستاریکا: در گروه مرگ بقیه مردند و ما صعود کردیم

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، خورخه لوئیس پینتو، سرمربی تیم ملی کاستاریکا پس از پیروزی یک بر صفر مردانش برابر ایتالیا در چهارمین بازی از گروه D جام جهانی که صعود نماینده آمریکای مرکزی به دور دوم بازی های جام جهانی 2014 را قطعی کرد، گفت: می خواهیم بازی بعدی (برابر انگلیس) را ببریم تا با اقتدار به دور بعد صعود کنیم. باید از بازیکنانم بخواهم که آرامش خود را حفظ نمایند و در آن بازی هم نمایش خوبی را ارائه نمایند. می دانستیم که می توانیم برای کاستاریکا تاریخ ساز شویم و امروز این کار را انجام دادیم. این همان چیزی بود که به بازیکنانم هم گفتم. حالا باید تاریخ را تغییر دهیم.

پینتو که مردانش در اولین بازی خود هم اروگوئه را با نتیجه 3 بر یک شکست داده بودند، اضافه کرد: بازی ما و ایتالیا بازی زیبایی بود و مردم کاستاریکا لیاقت چنین روزی را داشتند. آنها حامی تیم بوده اند و ما هم این پیروزی را به آنها تقدیم می کنیم. ما روبه روی تیمی تاریخی بازی کردیم. ایتالیا واقعاً تیم خوبی است و بازیکنان فوق العاده ای دارد.

سرمربی کاستاریکا توضیح داد: تیم ما احساس غرور می نماید، کشور ما احساس غرور می نماید اما ما می خواهیم از این هم بالاتر برویم. شاید افرادی زیادی بودند که به توانایی ما شک داشتند، چون در گروه مرگ قرار داریم. در گروه مرگ دیگران مردند و این ما هستیم که به دور بعد راه پیدا می کنیم.

منبع: تسنیم

به "سرمربی کاستاریکا: در گروه مرگ بقیه مردند و ما صعود کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی کاستاریکا: در گروه مرگ بقیه مردند و ما صعود کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید