سفر اپ: علی بابا راهی سریع برای خرید بلیط هواپیما

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، علی بابا سرویسی مطمین برای خرید بلیط هواپیما است. در این مقاله از خبرنگاران با اپلیکیشن این سرویس برای تلفن های هوشمند آشنا می شویم.

سفر اپ: علی بابا راهی سریع برای خرید بلیط هواپیما

روزانه افراد بسیار زیادی به وسیله هواپیما اقدام به سفر می نمایند. بعضی از این سفر ها با هدف تجاری و بعضی دیگر تفریحی هستند. اما همواره خرید بلیط موضوعی است که مسافران باید به آن توجه داشته باشند. در شهر های شلوغ امروزی رفتن به آژانس های مسافرتی برای خرید بلیط هواپیما کار بسیار دشواری است. اما به لطف وب سایت هایی که در این خصوص وجود دارند، این مشکل نیز رفع شده است. در حال حاضر شاهد اپلیکیشن هایی در این خصوص هستیم که خرید بلیط به وسیله آن ها بسیار ساده تر است. در این مقاله به اپلیکیشن علی بابا می پردازیم.

علی بابا نام سرویسی اینترنتی است که کاربران به وسیله آن می توانند اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایند. در این سرویس امکان مشاهده صد در صد پرواز های تمام ایرلاین ها وجود دارد. اپلیکیشن علی بابا نیز همان قابلیت هایی را در اختیار کاربران قرار می دهد که در سایت علی بابا شاهد آن ها هستیم. بدین صورت که به وسیله آن می توانید بلیط مورد نظرتان را جستجو نموده و نتایج جستجو را بر اساس قیمت، کلاس پرواز یا چارتر و سیستمی بودن آن مرتب کنید. بعلاوه امکان خرید و استرداد آنلاین بلیط نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. اپلیکیشن علی بابا برای اندروید و iOS توسعه داده شده و می تواند گزینه ای بسیار مناسب و ایمن برای خرید بلیط هواپیما به وسیله موبایل باشد. به وسیله لینک های زیر می توانید این اپلیکیشن را دانلود کنید.

منبع: کجارو / کجارو

به "سفر اپ: علی بابا راهی سریع برای خرید بلیط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: علی بابا راهی سریع برای خرید بلیط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید