سونی: بازی های پلی استیشن حداقل 2 تا 3 سال بعد از عرضه به کامپیوتر می آیند

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، در گفت وگو با مجله ژاپنی فامیتسو، رئیس پلی استیشن، جیم رایان (Jim Ryan)، به طور مجدد بر تعهد سونی به عدم عرضه محصولات انحصاری خود برای کامپیوتر تا زمانی معین، تاکید نموده است.

سونی: بازی های پلی استیشن حداقل 2 تا 3 سال بعد از عرضه به کامپیوتر می آیند

رایان در این باره می گوید:

ممکن است این سوال برای شما پیش آید که این بازی های انحصاری تا چه زمانی روی کامپیوتر عرضه نمی شوند. رایان زمان مشخصی ارائه ننموده است اما اشاره نمود که بحث با هواداران پلی استیشن حاکی از آن است که عرضه نسخه رایانه های شخصی دو یا سه سال پس از انتشار نسخه پلی استیشن به طور کلی پذیرفته می گردد. بنابراین فقط به این علت که بازسازی لست آو آس 1 تنها شش ماه پس از عرضه روی پلی استیشن 5، روی کامپیوتر نیز منتشر شد، سونی قرار نیست این روند را برای دیگر آثار خود پیش بگیرد.

البته گفته جیم رایان چندان غافلگیرنماینده نیست زیرا هرمن هالست (Hermen Hulst) به عنوان رییس استودیوهای پلی استیشن در اکتبر سال گذشته اعلام کرد که بازیکنان رایانه های شخصی حداقل یک سال باید منتظر بمانند تا آثار انحصاری پلی استیشن روی این پلتفرم منتشر گردد. در این میان لازم به ذکر است شایعاتی درباره بازسازی های متال گیر و معرفی آن ها در PlayStation Showcase هفته آینده به گوش می رسد و اگر سونی قراردادی انحصاری داشته باشد، زودتر شاهد عرضه آن ها روی رایانه های شخصی خواهیم بود.

رایان در نهایت اضافه نموده که سونی به گوش دادن به صدای هواداران بازی های خود ادامه خواهد داد، اما تصور اینکه بازیکنان رایانه های شخصی دوست دارند بازی های انحصاری پلی استیشن را بازی نمایند، کار را سخت نموده است. به عنوان مثال به درخواست زیاد کاربران برای بلادبورن نگاه کنید. از طرفی بعضی کاربران پلی استیشن هستند که به دلایلی تمایلی به اشتراک گذاری انحصاری های خود در سایر پلتفرم ها ندارند. البته با توجه به کیفیت پورت های اخیر مانند نسخه کامپیوتر بازسازی لست آو آس 1، این بازیکنان احتمالا چندان ناراحت نیستند.

منبع: PCGamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "سونی: بازی های پلی استیشن حداقل 2 تا 3 سال بعد از عرضه به کامپیوتر می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی: بازی های پلی استیشن حداقل 2 تا 3 سال بعد از عرضه به کامپیوتر می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید