صدور بیش از هزار و 300 مجوز مشاغل خانگی مستقل در سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از صدور هزار و 337 مجوز مشاغل خانگی مستقل در سطح استان اطلاع داد.

صدور بیش از هزار و 300 مجوز مشاغل خانگی مستقل در سیستان و بلوچستان

علیرضا شه بخش اظهار کرد: در نیمه نخست سال گذشته تعداد 770 فقره مجوز مشاغل خانگی مستقل صادر شده که سال جاری نیز با صدور هزار و 337 فقره مجوز در این زمینه، شاهد رشد 73 درصدی بودیم.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اضافه نمود: بعلاوه 22 مجوز مشاغل خانگی پشتیبانی نیز در نیمه نخست سال جاری صادر شده که نسبت به سال گذشته که شامل 15 فقره در مدت مشابه بوده 46 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در 6 ماهه سال جاری تعداد 202 پروانه فراوری انفرادی در حوزه صنایع دستی در سطح استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

شه بخش اعلام کرد: بعلاوه 17 پرونده فراوری کارگاهی در 6 ماه سال جاری و 9 پروانه فراوری کارگاهی در مدت زمان مشابه سال گذشته صادر شده که سال جاری نیز 88 درصد رشد داشته است.

وی گفت: در حوزه صنایع دستی، 149 شغل از محل تسهیلات در 6 ماهه سال جاری در سطح استان ایجاد شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 6 درصد رشد داشته است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اضافه نمود: در نیمه نخست سال جاری نیز به 1200 نفر از صنعتگران تسهیلات ضروری روستائیان و ارائه شده که نسبت به نیمه نخست سال گذشته 133 درصد افزایش را شاهد بودیم.

وی یادآور شد: 960 نفر از صنعتگران استان نیز در 6 ماهه سال جاری، تسهیلات مشاغل خانگی مستقل و پشتیبانی دریافت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 89 درصد رشد داشته است.

وبلاگ اخبار جدید سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدور بیش از هزار و 300 مجوز مشاغل خانگی مستقل در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور بیش از هزار و 300 مجوز مشاغل خانگی مستقل در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید