ضربان قلب جایگزین گذرنامه می گردد!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، بر اساس گزارش سفر آینده از شرکت تحلیل سفر easyJet، با عنوان 2070: گزارش سفر آینده آمده که کارشناسان از حالا برای آینده گردشگری و سفر در دنیا چه پیش بینی نموده و سبک های سفر در 50 سال آینده چگونه خواهد بود.

ضربان قلب جایگزین گذرنامه می گردد!

مجله تایم اوت که متخصص اخبار سفر و جهانگردی است، گفت که با استناد به این گزارش نو و تحقیقات هویتی، در آینده ممکن است مسافران با مسائل حال حاضر مانند تفاوت ویژگی های فعلی آن ها با عکس پاسپورت قدیمیشان دیگر روبرو نشوند.

فرآیند تأیید هویت مسافران ممکن است به چیزی بیش از شناسایی ضربان قلب آن ها احتیاج نداشته باشد. بنابراین تشخیص هویت و تایید اطلاعات حیاتی اشخاص در فرودگاه های بین المللی در آینده، با استفاده از ضربان قلب هر فرد که ویژگی خاص خود را دارد انجام خواهد گرفت.

کارشناسان پشت این گزارش نو، با عنوان 2070: گزارش سفر آینده، پیش بینی می نمایند که صندلی های هواپیما نیز می توانند موقعیت و مقدار خود را با ماهیت بدن مسافر تطبیق دهند.

بعلاوه طبق پیش بینی تیم تحقیقاتی این مطالعه، پروازها در آینده ممکن است شاهد پیشرفت چشمگیری در سطح تفریح در این پروازها باشند.

این گزارش بعلاوه شامل پیش بینی های کارشناسان برای ماهیت اقامت در هتل در آینده جهانگردی تا سال 2070 نیز می گردد و انتظار می رود اتاق های هتل علاوه بر توانایی جمع آوری داده های مربوط به مقدار و ماهیت تخت ها برای شکل بدن مهمان، امکان ارائه اتاق های هوشمند با توانایی تطبیق با دمای هوا و خدمات تفریح مانند موسیقی سازگار با طبیعت فرد را نیز داشته باشند.

بعلاوه، تا سال 2070، کارشناسان بر اساس گزارش 2070: گزارش سفر آینده پیش بینی می نمایند که سفرهای آینده به لطف فناوری چاپ سه بعدی که مسافران را قادر می سازد لباس ها و لوازم جانبی خود را در هر مقصدی که به آنجا می روند چاپ نمایند، به واقعیت ها احتیاج نخواهد داشت.

این گزارش بعلاوه می گوید که عینک واقعیت مجازی جایگزین راهنمای تور خواهد شد و جهانگرد در واقعیت مجازی هدایت شده و توضیحات مورد احتیاج خود را برای مناطقی که بازدید خواهد نمود دریافت می نماید.

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرادید

به "ضربان قلب جایگزین گذرنامه می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضربان قلب جایگزین گذرنامه می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید