عضو باشگاه پژوهشگران جوان اردبیل در زمره یک درصد برتر دانشمندان دنیا نهاده شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، خبرنگاران/اردبیل رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از قرارگرفتن عضو این باشگاه در زمره یک درصد برتر دانشمندان دنیا اطلاع داد.

عضو باشگاه پژوهشگران جوان اردبیل در زمره یک درصد برتر دانشمندان دنیا نهاده شد

حسن حسین زاده 20 مهر ماه با اعلام این خبر اضافه نمود: بر اساس اعلام مؤسسه Clarivate Web of sceinece و آخرین نتایج اعلام شده از سوی پایگاه شاخص های اساسی علم ESIو WOS، نورالدین قدیمی عضو استعداد درخشان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان اردبیل این دانشگاه برای دومین بار در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان دنیا نهاده شد.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش، قدیمی با داشتن بیش از 7 هزار و 500 ارجاع به مقالات چاپ شده، توانسته است حدنصاب لازم برای ورود به لیست یک درصد برتر دانشمندان دنیا در زمینه موضوعی مهندسی را کسب نموده و وارد این لیست معتبر گردد.

حسین زاده اضافه نمود: بر اساس اعلام پایگاه ESI، برای قرارگرفتن در لیست پژوهشگران برتر، کلیه فعالیت های علمی 10 ساله اخیر در سطح بین المللی از جمله تعداد مقالات، تعداد استنادها، تعداد مقالات پر استناد، تعداد استناد به مقالات پر استناد مورد آنالیز قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: مسائلی نظیر، رعایت اصول اخلاقی در پژوهش، رعایت اندازه خود استنادی در حد قابل قبول و هم مقالات بازپس گیری شده در انتخاب یک پژوهشگر از این لیست موثرند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: انتخاب یک درصد برتر دانشمندان دنیا در 22 حوزه موضوعی علوم و علوم اجتماعی صورت می گیرد و داده های مورداستفاده در تحلیل و انتخاب پژوهشگران یک درصد برتر در بازه زمانی سال های 2011 تا 2021 از سامانه شاخص های اساسی علم (ESI) و وب سایت علوم (WOS) استخراج شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ادامه داد : قدیمی تا به امروز بیش از 180 مقاله تخصصی منتشر نموده و دارای 6 ثبت اختراع ، دو مدال دنیای و 25 مقاله با اندازه ارجاع دهی بسیار بالا می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عضو باشگاه پژوهشگران جوان اردبیل در زمره یک درصد برتر دانشمندان دنیا نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو باشگاه پژوهشگران جوان اردبیل در زمره یک درصد برتر دانشمندان دنیا نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید