فناوری به معرفی بهتر جاذبه های گردشگری یاری می نماید

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در معرفی ظرفیت های گردشگری کشور ضعیف هستیم، فناوری ارتباطات می تواند یاری بسیاری به رفع شدن نواقص و البته معرفی بهتر جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری کشور کند.

فناوری به معرفی بهتر جاذبه های گردشگری یاری می نماید

به گزارش وبلاگ اخبار جدید از میراث آریا، عیسی زارع پور روز پنجشنبه (20 بهمن 1401) در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه صنایع دستی تهران با اشاره به اهمیت معرفی جاذبه های گردشگری کشور در سطح ملی و بین المللی، گفت: برای معرفی گردشگری داخلی و آشنایی مردم با ظرفیت های تاریخی و طبیعی کشور باید کوشش کنیم، در این راستا هر یاریی که بتوانیم انجام می دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه صنعت گردشگری بیش از حوزه نفت ظرفیت درآمدزایی دارد، ادامه داد: در معرفی ظرفیت های گردشگری کشور ضعیف هستیم، اخیرا اتفاقات خوبی در آموزش و پرورش افتاده و بچه ها از سنین پایین با این ظرفیت ها آشنا می شوند.

فناوری ارتباطات می تواند یاری بسیاری به رفع شدن نواقص و البته معرفی بهتر جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری کشور کند

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته و سی وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی صبح روز سه شنبه 18 بهمن 1401 با حضور سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران به صورت رسمی شروع به کار کرد. در این نمایشگاه که تا 21 بهمن برپاست، 200 فعال صنعت گردشگری از 47 کشور دنیا حضور دارند.

منبع: دنیای سفر

به "فناوری به معرفی بهتر جاذبه های گردشگری یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری به معرفی بهتر جاذبه های گردشگری یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید