لیونل مسی باز هم هو شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، پاری سن ژرمن، قهرمان زودهنگام لیگ یک فرانسه، دیشب در آخرین بازی فصل با نتیجه 3-2 مغلوب کلرمون شد. این آخرین بازی لیونل مسی و سرخیو راموس برای پاریسی ها بود که با کامبک تیم حریف همراه بود. بیشتر از نتیجه کسب شده، اما رفتار طرفداران PSG با ستاره آرژانتینی در این ملاقات مورد توجه نهاده شد.

لیونل مسی باز هم هو شد

در حالی که طی ماه های اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده لیونل مسی وجود داشت، باشگاه پاری سن ژرمن ساعاتی پیش از بازی با کلرمون جدایی قطعی این بازیکن در خاتمه فصل جاری را تایید کرد. در چنین شرایطی همه منتظر وداعی محبت آمیز بین طرفداران و ستاره پاریس بودند، اما اوضاع هیچ تفاوتی با بازی های قبل نکرده بود و مسی دوباره هو شد.

طرفداران پاری سن ژرمن که دل خوشی از لیونل مسی ندارند، در شبی که همسر و سه فرزند این ستاره نیز در استادیوم حضور داشتند بار دیگر او را هو کردند تا برنده 7 توپ طلا بیش از اینکه به رقم زدن خاطره ای شیرین در زمین بیندیشد، برای تمام شدن بازی و خاتمه یافتن کابوس هایش در پاریس لحظه شماری کند.

لئو با وجود رفتار بد طرفداران در داخل زمین نمایش خوبی داشت و بار ها سعی کرد گلزنی کند، اما کوشش های او نتیجه نداد و پاریس در شرایطی که با گل های سرخیو راموس و کیلیان امباپه از حریف پیش افتاده بود در نهایت با نتیجه 3-2 کار را به حریف خود واگذار کرد.

مسی با وجود نارضایتی طرفداران پاریس در این فصل از لیگ یک فرانسه عملکرد خوبی داشت. او در 32 بازی 16 گل زد و 16 پاس گل داد تا به طور میانگین در هر بازی حداقل روی یک گل تاثیر مستقیم داشته باشد. او پاریس را با 74 بازی و 32 گل ترک می نماید و هنوز مقصد آینده خود را انتخاب نکرده است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "لیونل مسی باز هم هو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی باز هم هو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید