مدیران شهرداری تهران از آرشیو ملی ایران بازدید کردند

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، مدیران شهرداری تهران با هدف توسعه همکاری در حوزه اسناد از بخش های تخصصی معاونت اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، آزمایشگاه ها و سالن های کار بازسازی و حفاظت از اسناد بازدید کردند.

مدیران شهرداری تهران از آرشیو ملی ایران بازدید کردند

محمدعلی الفت پور، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری، حمیدرضا صارمی، معاون معماری سازمانی و نظارت، رئیس اداره بهبود فرایندها و نمایندگان مرکز مطالعات و ارتباطات شهرداری تهران با حضور در معاونت اسناد ملی از اداره کل های این معاونت بازدید کردند.

در این بازدید درباره مدیریت اسناد و مدارک، اهمیت اسناد شهرداری تهران، قوانین و مقررات، وظایف و اهداف سازمان اسناد ملی و شورای اسناد ملی ایران، فرایند معین تکلیف اسناد و مدارک راکد و ..گفتگو صورت گرفت و در ادامه بر توسعه تعاملات و همکاری ها تاکید شد.

بعلاوه مقرر شد با بهره گیری از توان و تجربیات تخصصی کارشناسان اسنادی در معاونت اسناد ملی ایران، دوره های آموزشی برای کارشناسان شهرداری با هدف ارتقاء سطح معلومات و دانش تخصصی در حوزه مدیریت اسناد برگزار گردد.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران قرار است مشاوره و راهنمائی­ های لازم برای تهیه دستورالعمل­ های مرتبط در حوزه های تخصصی مدیریت و ارزشیابی اسناد و مدارک، ساماندهی اسناد و مدارک فیزیکی و الکترونیکی، حفاظت و نگهداری اسناد راکد، بازسازی و حفاظت و دسترسی و بهره برداری از اسناد و مدارک براساس قوانین ومقررات نیز انجام گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مدیران شهرداری تهران از آرشیو ملی ایران بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران شهرداری تهران از آرشیو ملی ایران بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید