مصوبه ممنوعیت برپایی چادر در تفرجگاه ها اجرایی گردد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، خبرنگاران/ایلام استاندار ایلام گفت: برپایی چادر جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در دامن طبیعت و جنگل ممنوع است و باید این مصوبه به طور کامل در تمام استان اجرایی گردد.

مصوبه ممنوعیت برپایی چادر در تفرجگاه ها اجرایی گردد

دکتر محمد نوذری در بازدید از مبادی ورودی، سطح شهر، بیمارستان امام علی شهر سرابله و مراکز درمانی، ملاقات با پرستاران و پرسنل بیمارستان، آرامستان ها، تفرجگاه های شهرستان چرداول اظهار کرد: ضروری است از همکاری خوب مردم و تحمل سختی ها به جهت رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی تشکر کنم اما ضروری است این همراهی ها بیشتر گردد.

وی با عنوان این مطلب که بر سر سلامت مردم با کسی تعارف نداریم، تاکید نمود: همانطور که در ستاد کرونا مصوب شده برپایی چادر به جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در دامن طبیعت و جنگل ممنوع است، باید این مصوبه به طور کامل در تمام استان اجرایی گردد.

استاندار ایلام گفت: هنوز تعدادی چادر در مناطق تفریحی استان و شهرستان چرداول برپا است که ضروری است در جهت جمع آوری آنها اقدام عاجل صورت گیرد.

استاندار ایلام در ادامه بر تشکیل فوری همیاران سلامت توسط فرمانداران و حمایت دیگر دستگاه های درگیر در ستاد کرونا تاکید نمود و گفت: کارگروه همیاران سلامت با مدیریت دهیاران و یاری مراکز بهداشتی و پایگاه های مقاومت در روستاها و با پشتیبانی بخشداری و فرمانداری ها و مجموعه دستگاه های امدادی و خدمات رسان شهرستان ها تشکیل می گردد و مهمترین وظیفه آنها مهار و مدیریت بهتر کرونا در روستاها است.

نوذری همچنین در بازدید از بیمارستان امام علی سرابله، گفت: شهرستان چرداول به جهت اینکه در جهت ارتباط شمال و مرکز کشور به استان قرار گرفته است درای صندلی حائز اهمیتی برای کنترل بیماری کرونا است.

استاندار ایلام در ادامه پرستاران را مجاهدان فداکار عرصه سلامتی در جامعه عنوان نمود و گفت: بیش از یک سال است این عزیزان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا شب و روز ندارند.

وی در ادامه گفت: آنها راحتی خود را فدای آسایش مردم نموده اند و در این جهت تعدادی از این عزیزان را از دست داده ایم که در اینجا از درگاه پروردگار عالم برای شهیدان راه سلامت علو درجات مسئلت می نمائیم.

نوذری در سرانجام ضمن ابراز امیدواری برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در سال 1400 گفت: مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی به کادر بهداشتی و درمانی یاری نمایند.

وی اضافه کرد: تا به امروز در استان سه موج سهمگین کرونا را با هزینه های جبران ناپذیری پشت سر گذاشته ایم و امیدواریم با همکاری و همراهی خوب و متعهدانه مردم و مسئولان بتوانیم از شکل گیری موج چهارم جلوگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مصوبه ممنوعیت برپایی چادر در تفرجگاه ها اجرایی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه ممنوعیت برپایی چادر در تفرجگاه ها اجرایی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید