نصرتی: صعود 2 تیم اول جدول به لیگ برتر منطقی نیست، می توان سال آینده جام حذفی را برگزار نکرد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت که اگر مسابقات لیگ دسته اول نیمه کاره بماند، صعود دو تیم اول جدول به لیگ برتر منطقی نخواهد بود.

نصرتی: صعود 2 تیم اول جدول به لیگ برتر منطقی نیست، می توان سال آینده جام حذفی را برگزار نکرد

محمد نصرتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اخبار جدید، درباره تعطیلی لیگ های ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: بیشتر کشورهای جهان با چنین شرایطی روبرو و لیگ ها هم تعطیل هستند. قطعاً ارزش جان انسان ها این اجازه را نمی دهد که بخواهیم با برگزاری مسابقات فوتبال ریسک کنیم. فعلاً باید با این شرایط کنار بیاییم.

وی در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر نیمه کاره ماندن مسابقات لیگ برتر توضیح داد: پیشنهاد من این است که بازی های لیگ برتر و لیگ دسته اول بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شوند. برای لیگ فصل آینده هم می توانند شرایط خاصی را در نظر بگیرند، به عنوان مثال بازی ها بدون کمترین وقفه انجام گردد یا اینکه اگر امکانش وجود دارد بازی های جام حذفی را هم به دلیل فشرده نشدن مسابقات برگزار ننمایند. از طرفی می توانند به تیم ها اجازه جذب بازیکنان بیشتری را بدهند تا با مصدومیت یا محرومیت آنها مسئله ای ایجاد نگردد.

نصرتی درباره اظهارنظر مسئولان دو باشگاه مس رفسنجان و مس کرمان که معقتدند در صورت تعطیلی مسابقات لیگ دسته اول باید این دو تیم به لیگ برتر بروند، گفت: در صورت تعطیلی بازی ها، صعود دو تیم اول جدول به لیگ برتر یا معین کردن تیم های سقوط نماینده منطقی نیست. در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. در حال حاضر در لیگ دسته اول هفت تیم این شانس را دارند که به لیگ برتر صعود نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نصرتی: صعود 2 تیم اول جدول به لیگ برتر منطقی نیست، می توان سال آینده جام حذفی را برگزار نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: صعود 2 تیم اول جدول به لیگ برتر منطقی نیست، می توان سال آینده جام حذفی را برگزار نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید