نکات خرید سیسمونی نوزاد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، یکی از بهترین و به یادماندنی ترین خاطراتی که والدین آن را در طول زندگی خود تجربه می نمایند، خرید سیسمونی است. سیسمونی به تمام وسایل و لوازمی گفته می گردد که یک کودک به آن ها نیاز دارد و در چیدمان اتاق او به کار می فرایند. قبل از انتخاب آن ها ابتدا باید فضای اتاق نوزاد را آنالیز کنید تا متوجه شوید چه لوازمی را با چه ابعادی باید خریداری کنید. اصولاً زمانی نسبت به اینکار اقدام می گردد که جنسیت کودک معین شده باشد. با توجه به دختر یا پسر بودن فرزند و شرایط مالی خود می توانید هر آنچه که برای نگهداری نوزاد بدان نیاز دارید را انتخاب و خریداری نمائید.

نکات خرید سیسمونی نوزاد

بهترین زمان برای خرید سیسمونی نوزاد دختر و پسر حدوداً از ماه ششم به بعد است، البته با توجه به شرایط نیز می توان زودتر اقدام نمود. لوازمی که برای خرید باید مد نظر قرار گیرند تا دو سالگی کودک کاربرد دارند، از این رو باید از خرید وسایل اضافی جلوگیری نمود. لوازم غیر ضروری تنها منجر به ایجاد هرج و مرج و شلوغی در فضای اتاق نوزاد خواهند شد. طراحی اتاق کودک و نوزاد در صورتی جذاب به نظر می آید که مرتب و آراسته باشد.

راهنمای خرید سیسمونی

خرید سیسمونی نوزاد پسر یا دختر یک کار هیجان انگیز است اما نباید در آن زیاده روی نمود. با آگاهی از لوازم ضروری به راحتی می توانید خرید خود را مدیریت کنید و اتاقی زیبا، جذاب و دوست داشتنی برای کودک فراهم نمائید. سیسمونی دخترانه با پسرانه در انتخاب رنگ و لباس متفاوت است اما یکسری وسایل برای هر دو جنسیت قابل استفاده هستند. لوازم سیسمونی که برای یک کودک نوپا ضروری هستند به توضیح زیر می باشند. با ما همراه باشید.

تحت و کمد سیسمونی

در بازار تخت خواب و کمدهای بسیار زیبا با سایزهای مختلف موجود می باشند که شما با توجه به فضای اتاق و احتیاجهای کودک خود باید مدل دلخواه را خریداری کنید. از قلم نیاندازید تخت و کمد نقاط کانونی اتاق نوزاد هستند، بنابراین هنگام خرید سرویس خواب نوزاد به رنگ و مدل آن توجه کنید.

لباس نوزاد

دوست داشتنی ترین بخش خرید وسایل مربوط به سیسمونی لباس نوزاد است. مهم ترین نکته در انتخاب لباس نوزاد، توجه به جنس آن است. در بازار برندهای سیسمونی بسیاری وجود دارند که لباس های پنبه ای را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می نمایند. هر چند قیمت برندهای ایرانی ارزان تر از نمونه های خارجی است، اما کیفیت آن ها ممکن است پایین تر بوده و لباس در اثر شست و شو رنگ و شکل خود را از دست بدهد.

لوازم بهداشتی

لوازم بهداشتی مورد احتیاج کودک شامل شامپو، صابون، کرم مرطوب نماینده و پماد سوختگی است. ممکن است اقوام یا آشنایان ست های بهداشتی را به شما معرفی نمایند اما بهتر است با توجه به بودجه خود نسبت به خرید اقلام ضروری اقدام کنید و پول خود را هدر ندهید. لوازم بهداشتی ایرانی گاهی بهتر از لوازم خارجی می باشند.

رختخواب نوزاد

تخت خواب نوزاد یکی از ضروریات در چیدمان سیسمونی است که خود دارای تشک، بالشت و پتو است اما کودک شما به یک رختخواب مجزا نیز احتیاج دارد زیرا همواره بر روی تختخواب نمی خوابد. این رختخواب باید به گونه ای باشد که بتوانید کودک خود را با آن در آغوش بگیرید.

اسباب بازی

چند عدد اسباب بازی برای ماه های اولیه نوزاد کافیست. به مرور زمان شما با سلیقه فرزند خود آشنا می شوید و می توانید آنچه را که تمایل به بازی با آن را دارد خریداری کنید. یک اسباب بازی ایده آل باید ایمن، استاندارد و ضد حسایت بوده و از جذابیت لازم برای جلب توجه کودک برخوردار باشد.

شیشه شیر

شیشه شیر یکی دیگر از لوازم ضروری در سیسمونی بچه است. هنگامی که کودک تمایلی به خوردن شیر مادر ندارد باید با استفاده از شیشه شیر به آن شیر داد.

حوله نوزاد

نوزاد تنها به یک ست حوله احتیاج دارد. در ماه های اولیه پس از تولد از یک ست بهره ببرید، بعد از رشد کودک و بزرگ تر شدن او میتوانید نسبت به خرید ست های تن پوش اقدام نمائید.

سرویس کالسکه

اگر بودجه شما کافیست برای تامین آسایش خود و کودک می توانید سرویس کالسکه خریداری کنید. اگر به سایت خرید سیسمونی مراجعه نمائید به راحتی با انواع مدل ها آشنا شده و نمونه دلخواه را می توانید انتخاب کنید. نکته ای که در خرید سرویس کالسکه و تجهیزات همراه آن نظیر کریر باید به آن دقت گردد، رنگ و مقاومت آنهاست. رنگ های روشن خیلی زود کثیف می شوند، از این رو رنگ های تیره باید برای اینگونه وسایل انتخاب شوند تا در اثر استفاده مکرر زیبایی خود را از دست ندهند.

تب سنج

خرید این وسیله برای آنالیز دمای کودک لازم است.

پوشک

پوشکی که برای نوزاد خریداری می کنید باید بدون حساسیت باشد زیرا انتخاب پوشک با سلامتی و بهداشت نوزاد رابطه مستقیم دارد. پوشک ها را از نمایندگی ها و یا مراکز فروش معتبر تهیه نمائید.

خرید سیسمونی ارزان

برای خرید لیست سیسمونی می توانید به به مراکز فروش در سطح شهر خود مراجعه کنید. همانطور که می دانید برندهای مختلف دارای قیمت های متفاوت هستند و نمونه های خارجی قطعاً گران تر خواهند بود. اما نگران نباشید، اگر ساکن تهران هستید برای خرید سیسمونی بچه می توانید به فروشگاه سیسمونی آقابزرگ و یا سیسمونی ناصر مراجعه کنید و مدل دلخواه خود را خریداری نمائید. لوازم و وسایلی که در این فروشگاه ها عرضه می شوند دارای تنوع بالا بوده و با تمام سلیقه ها همخوانی دارند. ممکن است در بعضی سایت ها عبارت خرید سیسمونی ارزان را مشاهده کنید اما مطمئن باشید یک محصول با کیفیت و بهداشتی قطعاً قیمت مناسب نخواهد داشت و در صورت ارزان بودن یک کالا باید به استاندارد نبودن آن شک کرد.

منبع: ساختمانچی

به "نکات خرید سیسمونی نوزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات خرید سیسمونی نوزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید