نگاهی به یک مینی ون مجذوب کننده در بازار ایران ، خودرویی که به ماشین حمل بار تبدیل می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، در سراسر دنیا به ویژه کشور آمریکا محصولات حوزه ون و مینی ون های چند منظوره همیشه با اهداف مختلف مانند حمل و نقل خانواده های پرجمعیت و بعلاوه به جهت حمل بار مورد توجه بوده است و شرکت ها نیز به این خواسته مشتریان ارج نهاده و مدل های مختلفی از ون و مینی ون را عرضه می نمایند.

نگاهی به یک مینی ون مجذوب کننده در بازار ایران ، خودرویی که به ماشین حمل بار تبدیل می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید به نقل از خودرو بانک، البته در کشور ما به علت محدودیت در عرضه خودرو داستان فرق دارد و تعداد محصولات این حوزه همیشه بسیار محدود بوده است. تعداد بسیار کمی از محصولات مینی ون و ون در گذر زمان و در مقاطع مختلف وارد شده اند و بعضا به علت کیفیت خوب و طراحی مناسب با استقبال نیز روبرو شده اند.

یکی از خودروهای مینی ون چند منظور که در مدت زمان واردات آن مورد استقبال مناسبی از سوی مخاطبان نهاده شد کیا کارنز karnz است. خودروی چند منظوره کیا کارنز با مصرف سوخت کم و بعلاوه فضای بار بسیار مناسب همچنان نیز جزو گزینه های خرید برای علاقمندان و کاربران سگمنت مینی ون محسوب می گردد.

اولین مدل خودرو کیا کارنز که وارد کشور ایران شد مربوط به دومین نسل خودرو کیا کارنز (سال 2006 تا 2013) است که با چهره ای پخته تر و طراحی حساب شده تر و بعلاوه یک فضای کابین مدرن به موفقیت مناسب در بازار کشور دست یافت.

در ادامه ورود کیا کارنز به کشور سومین نسل ماشین با بهره گیری از زبان طراحی تازه کیا و با ظاهری مدرن و ارتقایافته تر از کلاس خود، نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. طراحی و مشخصات مینی ون چند منظوره کیا کارنز به گونه ای است به غیر از خانواده ها، حتی توانایی جذب مخاطبان جوان ها را به عنوان مشتری دارد.

نسل سوم کیا کارنز همچنان در بازار کشور حضور داشته و به عنوان یک خودرو در اصطلاح پرآپشن پرقدرت همچنان ادامه می دهد و جایی برای ایراد نمی گذارد. با توجه به شرایط مالی در زمان واردات این مینی ون مدل های وارداتی کیا کارنز از سطح بالای از امکانات رفاهی، ایمنی و فنی برخوردار هستند و که همچنان پس از گذشت چندین سال از ورود آخرین مدل در سال 2018 با خودروهای تازه رقابت می نماید.

آپشن های مانند سیستم اتو پارک، ترمز برقی، وجود سقف پانوراما، سیستم گرمکن صندلی برای هر 5 سرنشین و سردکن برای دو سرنشین جلو، قرارگیری سیستم مانیتور تفریح و اطلاعاتی و وجود دوربین دید عقب، سنسور عقب جلو و کنار، فرمان سه حالته، سیستم تعویض دنده از پشت فرمان، کرزو کنترل، سیستم محدود کننده سرعت ،شیشه های عقب رفلکس با پرده جانبی، قابلیت حمل هفت سرنشین، سیستم اتولایت و دیلایت، آینه تاشو برقی، تودوزی چرم و صندلی برقی و بسیاری از آپشن های دیگر که این خودرو مینی ون چند منظوره را به یکی از جذابترین خودروهای زمان خود کرده است.

از نظر راحتی سرنشینان خودرو کیا کارنز با قرار دادن 7 صندلی راحت و با کیفیت به عنوان یکی از برترین ون های چند منظوره بازار ایران معرفی شده است. برای استفاده در زمان حمل بار کیا کارنز به سادگی با خواباندن صندلی های عقب به یک ماشین حمل بار تبدیل می گردد و در زمان مسافرت فضای مورد احتیاج برای چمدان ها دیگر دغدغه صاحب خودرو نیست.

  • تازهترین قیمت تیبا، پراید، انواع پژو ، کوییک و شاهین | تارا اتوماتیک به 585 میلیون تومان رسید

منبع: همشهری آنلاین

به "نگاهی به یک مینی ون مجذوب کننده در بازار ایران ، خودرویی که به ماشین حمل بار تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به یک مینی ون مجذوب کننده در بازار ایران ، خودرویی که به ماشین حمل بار تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید