واکنش غلامرضا محمدی به کسب سهمیه سنگین وزن المپیک

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بعد از رقابتهای جهانی 2019 قزاقستان و کسب دو سهمیه از 6 سهمیه المپیک 2020 توکیو با چالش بزرگی روبرو بود. چالشی که مربوط به کسب چهار سهمیه به جامانده می شد و باید به هر شکل ممکن در دو میدان گزینشی پیش رو در قرقیزستان و بلغارستان به انتها می رسید.

واکنش غلامرضا محمدی به کسب سهمیه سنگین وزن المپیک

اما روز گذشته خبری در خصوص تست دوپینگ بعضی نفرات رقابتهای جهانی 2019 قزاقستان منتشر شد که بیش از هر چیز به سود کشتی ایران بود. به طوری که با مثبت شدن آزمایش دوپینگ کشتی گیران ازبکستان و سوریه در رقابتهای جهانی، سهمیه وزن 125 کیلوگرم به ایران رسید. بدین ترتیب کادر فنی نفس راحتی کشید و حالا با کم شدن یک سهمیه از چهار سهمیه کسب نشده، می تواند با انگیزه بالاتری چشم به میادین گزینشی پیش رو بدوزد.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد هم در واکنش به این اتفاق مهم در بحث کسب سهمیه های المپیک گفت: این موضوع را باید اتفاقی خوب و مثبت ارزیابی کرد. طبیعتا از این به بعد باید تمرکز خودمان را روی کسب سه سهمیه به جامانده متمرکز کنیم. این مساله یاری بزرگی به ما و آزادکاران خواهد بود که امیدوارم با نتایج مطلوبی همراه گردد.

این خبر در حالی به کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد رسید که ملی پوشان ایران باید از فردا شنبه در رقابتهای قهرمانی آسیا به میدان بروند و مطمئنا این موضوع می تواند شارژ روحی خوبی برای آنها تلقی گردد. در این راستا غلامرضا محمدی هم معتقد است باید کسب این سهمیه را در آستانه رقابتهای قهرمانی آسیا به فال نیک گرفت و مثل همواره با کسب افتخار از این میدان به کشور بازگشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش غلامرضا محمدی به کسب سهمیه سنگین وزن المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش غلامرضا محمدی به کسب سهمیه سنگین وزن المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید