پرسپولیس ، صنعت نفت؛ آبروی داوری ایران رفت!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، جعفر خوشرو، کارشناس داوری در مورد قضاوت مومنی در ملاقات پرسپولیس و صنعت نفت گفت: این داور قضاوت خوبی نداشت و آبروی داوری ایران را برد. من نمی دانم او چگونه در فهرست بین المللی داوران ایران است و قطعا آبروریزی برای داوری این مملکت پیش خواهد آمد.

پرسپولیس ، صنعت نفت؛ آبروی داوری ایران رفت!

وی ادامه داد: این بازی صحنه های جنجال برانگیز زیاد داشت؛ در دقیقه 32 مدافع نفت آبادان پایش را روی پای ترابی گذاشت و خطای پنالتی واضح بود، اما داور به اشتباه آن را تمارض تصور کرد. در دقیقه 64، گل پرسپولیس به درستی به ثمر رسید که باز هم مومنی و تیمش این گل را نادیده گرفتند. مقصر این اشتباه، یاری داور اول بود و داور هم نتوانست تصمیم درستی در این خصوص داشته باشد. بعلاوه در لحظات پایانی یک آفساید رخ داد که آن هم اشتباه یاری داور دوم بود و آفسایدی در کار نبود.

خوشرو اضافه نمود: این بازی نشان داد که بیش از گذشته به تکنولوژی هایی مثل خط دروازه و یاری داور ویدیویی نیازمندیم و بعلاوه داورانی داریم که معلوم نیست با چه شأن و شخصیتی به این جایگاه رسیده اند. من نمی دانم کجای جهان مسئولان فدراسیون، پیش از بازی با مسئولان یک تیم ملاقات می نمایند؟ این بازی پر از شک و شبهه بود که وظیفه کمیته داوران و دپارتمان داوری است که به آن ها رسیدگی نمایند.

منبع: فرارو

به "پرسپولیس ، صنعت نفت؛ آبروی داوری ایران رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس ، صنعت نفت؛ آبروی داوری ایران رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید