پرواز شی ناشناس در آسمان لندن

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، پرواز شی ناشناس در آسمان لندن ساکنان این شهر را شوکه کرد.

پرواز شی ناشناس در آسمان لندن

به گزارش وبلاگ اخبار جدید به نقل از دیلی میل، این شی ناشناس با حرکتی عمودی به سمت آسمان پرواز نموده و دودی از پشتش در آسمان منتشر می شد.

به نظر می رسد فیلم ویدئویی ضبط شده در حدود ساعت 4:27 بعد از ظهر روز گذشته یک شی خاکستری رنگ را نشان می دهد که مستقیماً بر فراز توتینگ به سمت بالا پرواز می نماید.

در ناحیه ای از آسمان که اغلب با هواپیماهایی که در حال نزدیک شدن به فرودگاه هیترو هستند، در پشت این شیء، یک کانتر طولانی ظاهر می گردد.

افراد روی زمین می توانستند توهم نوری ایجاد شده به وسیله یک هواپیمای فوق العاده را ببینند، اما یکی از شاهدان ادعا می نماید که جسم مستقیماً به سمت بالا پرواز می کرد.

اش الیس از ufoidentified.co.uk معتقد است که انحنای زمین چنین توهم نوری ایجاد نموده است تا این تصور را ایجاد کند که هواپیما به سمت بالا در حال پرواز است.

او گفت: من معتقدم که این یک هواپیما است، زیرا این اثر نوری معمولاً زمانی اتفاق می افتد که هواپیما مستقیماً به سمت شما پرواز می نماید، اما به علت انحنای زمین این تصور را ایجاد می نماید که وقتی واقعاً در همان ارتفاع باقی می ماند، در حال ارتفاع گرفتن عمودی است.

هنگامی که هواپیما از شما دور می گردد، اثر مشابهی وجود دارد که به نظر می رسد در حال سقوط از آسمان است، و در رسانه ها تعداد زیادی از سقوط گوی های آتشین گزارش شده است.

این چشم انداز عجیب به وسیله طراح گرافیک 26 ساله گابریلا انجام شد که خواست نام کامل او منتشر نگردد.

او ادعا می نماید که روی پروژه ای در آپارتمانش کار می نموده که از پنجره به بیرون نگاه کرد و چشم انداز غیرعادی را دید که به گفته او شبیه یک موشک است.

من فکر می کنم کل ماجرا حدود دو دقیقه طول کشید، من حدود 20 ثانیه از آن فیلم گرفتم، عکس گرفتم، سپس حدود یک دقیقه و نیم بعد ناپدید شد، بنابراین باید سریع حرکت می کرد.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین

به "پرواز شی ناشناس در آسمان لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز شی ناشناس در آسمان لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید