یاری یک میلیون دلاری شرکت های نفتی آمریکایی به کمپین ترامپ

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، آمار ها حاکی از آن است که میزان یاری های اقتصادی شرکت های آمریکایی به ترامپ برای مبارزات انتخاباتی 4 برابر رقمی است که به بایدن تخصیص داده اند.

یاری یک میلیون دلاری شرکت های نفتی آمریکایی به کمپین ترامپ

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ اخبار جدید به نقل از راشاتودی، در حالی که شرکت های آمریکایی تا به امروز برای یاری اقتصادی به جو بایدن در مبارزات انتخاباتی تنها 256 هزار دلار پول تخصیص داده اند، اما آمار ها نشان می دهند تا به امروز 4 برابر این مبلغ از سوی نفتی ها به ترامپ یاری شده است. بر همین اساس شرکت های نفتی آمریکایی تا به امروز حدود یک میلیون دلار به کمپین ترامپ یاری نموده اند.

بر اساس آمار های موجود تا ابتدای ماه آگوست دونالد ترامپ از شرکت های عظیم نفتی و گازی این کشور 936.155 هزار دلار یاری اقتصادی دریافت نموده است.

در حالی شاهد یاری 4 برابری شرکت های نفتی و گازی به ترامپ در برابر بایدن هستیم که این فاصله در انتخابات قبلی بسیار کمتر بود، به گونه ای که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا در حالی ترامپ 1.2 میلیون دلار از نفتی ها یاری گرفت که هیلاری کلینتون هم حدود یک میلیون دلار یاری اقتصادی دریافت نموده بود.

بنا به اعلام مرکز سیاست های جوابگو آمریکا در صدر شرکت های نفتی و گازی که به ترامپ یاری نموده اند، صنایع کوک قرار دارند.

از دیگر شرکت های نفتی که پول های هنگفتی به ترامپ یاری نموده اند می توان به شرکت های عظیمی نظیر شورون، ماراتن پترولیوم، انرژی ترنسفر، اگزون مبیل و همچنین کونوکو فیلیپس اشاره نمود. البته از آن طرف هم دونالد ترامپ، از زمان پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت های خوبی از شرکت های نفتی و گازی داشته است. به گونه ای که مناطق فدرال را برای حفاری های آن ها باز نموده و پروژه خط لوله انتقال نفت کی اف تون را که در زمان اوباما ممنوع شده بود، دوباره به راه انداخت.

البته اجرای این پروژه هنوز هم با موانع جدی به خصوص از سوی فعالان محیط زیست روبروست، اما دولت ترامپ همچنان بیش از هر دولت دیگری در تاریخ آمریکا به حمایت از صنایع نفتی و گازی این کشور ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "یاری یک میلیون دلاری شرکت های نفتی آمریکایی به کمپین ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری یک میلیون دلاری شرکت های نفتی آمریکایی به کمپین ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید