گزارش مدیرعامل ذوب آهن به وزیر صنعت

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، خبرنگاران/اصفهان مدیرعامل شرکت ذوب آهن با بیان اینکه مواد اولیه، پول و سرمایه در گردش می خواهد، گفت: در حال حاضر ذوب آهن به بیش از 300 میلیارد تومان سرمایه در گردش، احتیاج دارد.

گزارش مدیرعامل ذوب آهن به وزیر صنعت

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، احمد صادقی شامگاه گذشته (سه شنبه) در مراسم بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت ذوب آهن با بیان اینکه صادرات کارخانه ذوب آهن افزایش پیدا نموده است، اظهار کرد: در دو سال گذشته صادرات این شرکت نسبت به سال 94 افزایش داشته است.

وی اضافه نمود: در گذشته محصولات ذوب آهن تنها به کشورهای عراق و افغانستان صادر می شد، اما هم اکنون محصولات کارخانه به میزان 175 هزار تن به عمان، 109 هزار تن به امارات متحده عربی، 81 هزار تن به افغانستان و 68 هزار تن به تایلند صادر می گردد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان ادامه داد: در پنج ماهه امسال، حدود 585 هزار تن صادرات انجام شد که نسبت به برنامه 80 درصد تحقق برنامه داشته ایم و امیدواریم در امسال رکورد خوبی در صادرات ثبت کنیم.

صادقی با بیان اینکه هزینه تمام شده محصولات با فعالیت های تکنیکی و مدیریتی کاهش یافته است، اضافه نمود: در سال گذشته میزان زیان ذوب آهن نسبت به دو سال قبل نصف شد، اما سود نیز به آن حدی نیست که بدهی هایمان را جبران کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل اصلی ذوب آهن تامین مواد اولیه است، گفت: مواد اولیه پول و سرمایه در گردش می خواهد. در حال حاضر بالغ بر 300 میلیارد تومان سرمایه در گردش، مورد احتیاج ذوب آهن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گزارش مدیرعامل ذوب آهن به وزیر صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش مدیرعامل ذوب آهن به وزیر صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید