گلکسی A04s سامسونگ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک تر شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، سامسونگ از جمله شرکت هایی است که هر سال از تعداد زیادی گوشی میان رده و مالی رونمایی می نماید. یکی از این گوشی ها، گلکسی A04s است. تقریباً مدت زیادی است که خبرهای مربوط به این گوشی مالی تازه سامسونگ در رسانه های خبری مطرح می گردد. به لطف وب سایت های صدور گواهینامه متعدد نظیر FCC ،NBTC و BIS بعضی از اطلاعات و مشخصات این گوشی هوشمند تازه در اختیار ما نهاده شد. اکنون سامسونگ در وب سایت خود صفحه رسمی پشتیبانی از گلکسی A04s را ایجاد نموده که همین موضوع احتمالاً به رونمایی قریب الوقوع این محصول اشاره می نماید.

گلکسی A04s سامسونگ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک تر شد

به طور معمول وقتی که صفحه رسمی پشتیبانی از یک محصول تازه سامسونگ در وب سایت این شرکت راه اندازی می گردد، به این معنی است که غول کره ای دنیای تکنولوژی به زودی از آن به طور رسمی رونمایی خواهد نمود. با این تفاسیر، انتظار داریم که گوشی مالی تازه گلکسی A04s سامسونگ طی روزهای آینده به کاربران معرفی گردد. صفحه رسمی پشتیبانی از گلکسی A04s هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی این گوشی هوشمند به ما نمی دهد.

علاوه بر این، ظاهراً این شرکت خطوط فراوری خود را راه اندازی و فراوری انبوه گلکسی A04s را در کارخانه شهر Noida هند شروع نموده است. پیش تر شایعاتی در خصوص عرضه هر دو نسخه 5G و 4G این گوشی مطرح شده که در صورت درست بودن آن ها، می تواند گزینه خرید بسیار ارزان ای برای کاربران باشد. اگر به طراحی قاب پشتی این گوشی توجه کنیم، در می یابیم که بخش عمده طراحی آن الهام گرفته از قاب پشتی گوشی هوشمند گلکسی S22 سامسونگ است. به عبارت دیگر سنسور دوربین های عقب آن به صورت مجزا و عمودی شکل قرار خواهند گرفت که این شباهت طراحی با توجه به مالی بودن این گوشی، نکته جالبی تلقی می گردد.

ظاهراً لبه های کناری این گوشی هوشمند کمی خمیده است و از طراحی خاصی بهره می برد. گفته می گردد که قاب پشتی این گوشی هوشمند از پلی کربنات ساخته شده که این موضوع نیز با توجه به پایین رده بودن این گوشی امری طبیعی است. دکمه پاور که با حسگر اثر انگشت ادغام شده و دکمه تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند. در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز دوربین سلفی میزبان حفره نمایشگر خواهد بود. در خصوص پنل جلویی این گوشی هوشمند باید اشاره کنیم که مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی (LCD) است که از رزولوشن 720p و رفرش ریت 60 هرتزی بهره می برد. به طور کلی سازندگان گوشی های هوشمند مالی نمی توانند روی رفرش ریت و رزولوشن این گوشی ها مانور زیادی بدهند.

به لطف منابع خبری می دانیم گلکسی A04s از تراشه اگزینوس 850 به عنوان قلب تپنده بهره می برد. این تراشه سامسونگ یک چیپست 8 هسته ای است که با فناوری ساخت 8 نانومتری LPP فراوری شده است. در کنار این پردازنده احتمالاً 3 گیگابایت حافظه رم نیز تعبیه خواهد شد، البته هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص پیکربندی گلکسی A04s منتشر نشده است. به گفته شایعات متعدد، سیستم عامل اندروید 12 را به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و احتمالاً تازهترین رابط کاربری OneUI سامسونگ را اجرا خواهد نمود.

به عنوان یک گوشی هوشمند مالی، گلکسی A04s جک 3.5 میلی متری هدفون و درگاه کارت حافظه MicroSD حفظ خواهد نمود که این می تواند خبر خوبی برای علاقمندان به این گوشی باشد. از دیگر قابلیت های محصول تازه سامسونگ می توان به وای فای دو بانده، بلوتوث 5.0، NFC و درگاه شارژ USB-C اشاره نمود. ظاهراً سامسونگ از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی نیز به عنوان منبع انرژی این گوشی هوشمند استفاده خواهد نمود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A04s سامسونگ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A04s سامسونگ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید