یوونتوس جدال پر برخورد با رم را برد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، خبرنگاران: مصاف صدرنشینان جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا در هفته ششم این رقابت ها با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها به خاتمه رسید.

یوونتوس جدال پر برخورد با رم را برد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، امشب (یکشنبه) یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در خانه خود میزبان رم بود که این بازی پربرخورد و پرحاشیه با پیروزی 3 بر 2 بانوی پیر سرانجام یافت.

در این دیدار که نیمه نخست آن کاملاً تحت تاثیر قضاوت جنجالی داور به خاطر اعلام دو پنالتی مشکوک به سود یووه و رم قرار داشت، نخست این یوونتوس بود که در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی توسط کارلوس توس به گل رسید. در دقیقه 32 فرانچسکو توتی کار را از روی نقطه پنالتی برای رم به تساوی کشاند. یک دقیقه مانده به انتها بازی در نیمه نخست ایتوربه جالوروسی را پیش انداخت اما تنها یک دقیقه بعد کارلوس توس برای دومین بار از روی نقطه پنالتی برای یوونتوس گلزنی کرد تا دو تیم مساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم این بازی که سه بازیکن از هر دو تیم کارت زرد گرفتند و دو اخراجی هم داشت (موراتا از یوونتوس و مانولاس از رم، هر دو در دقیقه 89 به خاطر درگیری با یکدیگر)، دو تیم به جدال پایاپای خود ادامه دادند و موقعیت هایی برای گلزنی به دست آوردند تا اینکه لئوناردو بونوچی در دقیقه 86 گل رجحان میزبان را به ثمر رساند.

با این پیروزی یوونتوس با 18 امتیاز در صدر جدول ماند و فاصله خود را با رم به سه امتیاز افزایش داد. در جدول پس از یوونتوس و رم، سامپدوریای 14 امتیازی سوم است.

منبع: تسنیم

به "یوونتوس جدال پر برخورد با رم را برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس جدال پر برخورد با رم را برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید