سری A، میلان و رُم رقبا را در هم کوبیدند

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، هفته دوم سری A ایتالیا با ثبت پیروزهایی پرگل در کارنامه تیم های فوتبال رم و میلان به سرانجام رسید.

سری A، میلان و رُم رقبا را در هم کوبیدند

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، در آخرین شب از هفته دوم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) دو بازی همزمان از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار گردید که در سرانجام آنها تیم های فوتبال رم و میلان، هر یک رقبای خود را با 4 گل شکست دادند.

میلان که در استادیوم سن سیرو میزبان کالیاری بود، میهمانش را با نتیجه 4 بر یک شکست داد. گل های میلان در این بازی به وسیله ساندرو تونالی در دقیقه 12، رافائل لیائو در دقیقه 17 و اولیویه ژیرو دو بار در دقایق 24 و 43 (پنالتی) به ثمر رسید. تنها گل حریف را هم آلساندرو دیولا در دقیقه 15 زد.

این دومین برد متوالی میلانی ها در این فصل بود که آنها را در زمره تیم های 6 امتیازی و بالانشین جدول و در رده چهارم قرار داد.

در بازی همزمان اما رم پیروز به کسب نتیجه بهتری شد، چون ضمن به ثمر رساندن 4 گل دروازه اش را هم بسته نگه داشت. گل های تیم تحت راهنمایی ژوزه مورینیو که دومین بردش را در این فصل کسب کرد، به وسیله لورنزو پلگرینی در دقایق 48 و 79، جردن فرتو در دقیقه 52 و تاکی آبراهام در دقیقه 69 به ثمر رسیدند.

رم با کسب دومین پیروزی اش در این فصل با 6 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به میلان در رده سوم جدول نهاده شد. این در حالی است که تیم های لاتزیو و اینتر هم هر دو با 6 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده های اول و دوم جدول هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سری A، میلان و رُم رقبا را در هم کوبیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، میلان و رُم رقبا را در هم کوبیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید