آلونسو؛ کاندیدای دستیاری گواردیولا در منچسترسیتی

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، هافبک پیشین تیم های لیورپول و رئال مادرید ممکن است دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی شود.

آلونسو؛ کاندیدای دستیاری گواردیولا در منچسترسیتی

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، سایت گل با انتشار گزارشی مدعی شد پپ گواردیولا پس از اینکه در اواسط فصل جاری میکل آرتتا از سمت دستیاری او کنار کشید و هدایت آرسنال را برعهده گرفت، اکنون ژابی آلونسو را به عنوان گزینه مناسبی برای دستیاری خود می بیند. هافبک پیشین تیم های لیورپول، رئال مادرید و بایرن مونیخ در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم دوم رئال سوسیه داد، باشگاهی که دوران حرفه ای اش را از آنجا آغاز کرد، مشغول به کار است.

پپ گواردیولا در کنار زیرنظر دریافت بازیکنان مدنظرش برای اضافه کردن به ترکیب منچسترسیتی در تابستان پیش رو، قصد دارد کادر فنی خود را هم تقویت کند که در حال حاضر جاهای خالی در آن دیده می شود. اولویت اول این سرمربی اسپانیایی پر کردن جای خالی آرتتا است و به این منظور ژابی آلونسو را در نظر دارد. در کنار این دومنک تورنت هم یکسال پیش منچسترسیتی را به مقصد نیویورک سیتی ترک کرد و پپ باید یک نفر را هم جایگزین او در کادرفنی اش کند.

آلونسو 38 ساله که سابقه کار زیرنظر پپ گواردیولا را در بایرن مونیخ دارد، در سال 2018 هم بازدیدی از مجموعه ورزشی باشگاه منچسترسیتی داشت و از گواردیولا به عنوان بهترین سرمربی که تا کنون با او کار کرده، یاد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آلونسو؛ کاندیدای دستیاری گواردیولا در منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلونسو؛ کاندیدای دستیاری گواردیولا در منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید