اعلام منع آمد و شد در یکی از شهرهای تگزاس به دلیل کرونا

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، مقامات شهر ال پاسو در ایالت تگزاس به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا و پر شدن ظرفیت بیمارستان ها مقررات منع آمد و شد اعلام کردند.

اعلام منع آمد و شد در یکی از شهرهای تگزاس به دلیل کرونا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ اخبار جدید، ریکاردو سامانیگو قاضی شهر ال پاسو در ایالت تگزاس مقررات منع آمد و شد در این شهر را از ساعت 10 شب تا 5 صبح اعلام کرده که از یکشنبه شب به وقت محلی آغاز شده و تا دو هفته ادامه خواهد داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ اخبار جدید بخوانید. (کلیک کنید)

این تصمیم پس از آن اتخاذ شده که آمار مبتلایان به بیماری کووید-19 شدیدا در این منطقه افزایش یافته و باعث شد بیمارستان ها و آی سی یو ها با تمام ظرفیت بیماران کرونایی را پذیرش کنند.

قاضی شهر ال پاسو در خصوص مقررات منع آمد و شد در کنفرانس خبری یکشنبه شب گفت: هدف از این مقررات محدود کردن رفت و آمد در شهر است. موارد ابتلای به کرونا و بستری بیماران کووید-19 در هفته های گذشته انفجاری بوده است. اکنون بیمارستان های ما با تمام ظرفیت در حال کار هستند.

به گفته وی نرخ ابتلای به کرونا از اول اکتبر 160 درصد و شمار بستری ها 300 درصد افزایش داشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی وبلاگ اخبار جدید بخوانید. (کلیک کنید)

روز یکشنبه ال پاسو شاهد 517 مبتلای به کرونای جدید بوده و به این ترتیب 39 هزار و 326 نفر در مجمع تا کنون در این منطقه به کووید-19 مبتلا شده اند. همچنین 575 نفر در مجمع جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعلام منع آمد و شد در یکی از شهرهای تگزاس به دلیل کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام منع آمد و شد در یکی از شهرهای تگزاس به دلیل کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید